فیلمی از گوشی هوشمند گوگل Pixel 3a منتشر شد (+فیلم)


هم رسان: گوشی جدید گوگل Pixel 3a هفته گذشته به طور رسمی معرفی شد، این گوشی به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه طراحی شده است و قسمت آن از 339 دلار آغاز می شود. فیلمی که در این خبر مشاهده می نماییدتوسط مارکیس براونلی تهیه شده است و نگاه دقیق تری این این گوشی دارد و برخی از ویژگی های گوشی جدید گوگل Pixel 3a را معرفی نموده است. این گوشی دارای صفحه...

فیلمی از گوشی هوشمند گوگل Pixel 3a منتشر شد (+فیلم)

هم رسان: گوشی جدید گوگل Pixel 3a هفته گذشته به طور رسمی معرفی شد، این گوشی به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه طراحی شده است و قسمت آن از 339 دلار آغاز می شود.


فیلمی که در این خبر مشاهده می نماییدتوسط مارکیس براونلی تهیه شده است و نگاه دقیق تری این این گوشی دارد و برخی از ویژگی های گوشی جدید گوگل Pixel 3a را معرفی نموده است.
این گوشی دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی Full HD+ می باشد و رزولوشن 220 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد و مجهز به پردازنده Snapdragon 670 می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به 4GB رم و 64GB حافظه ذخیره سازی، باتری 300 mAh و استفاده از اندروید Pie به عنوان سیستم عامل اشاره نمود. این دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی و تماس های تصویری استفاده نموده است و در پشت گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه قرار دارد.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گریه شدید و بی‌قراری این وزیران دولت سوژه دوربین‌ها شد+ فیلم