مهدی موعود(عج) مصلح تمام ادیان الهی است


مهدی موعود(عج) مصلح تمام ادیان الهی است

رضایی زارعی با اشاره به وجود بشارت ظهور مصلح جهانی در ادیان الهی، گفت: مصلح تمام ادیان الهی، مهدی موعود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « امیر محمد رضایی زارعی » در نشست مهدویت و سینمای هالیودی آخرالزمانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد میناب که با حضور رئیس و دانشحویان این دانشگاه برگزار شد، به اثبات موضوع مهدویت در ادیان ابراهیمی و همچنین تحلیل سینمای آخرالزمانی پرداخت.

وی افزود: بی تردید موضوع مهدویت از موضوعاتی است که نه تنها دین اسلام و به ویژه مذهب شیعه به آن پرداخته، بلکه در ادیان ابراهیمی دیگر اعم از یهود و مسیحیت نیز مورد تایید و تاکید فراوان قرار گرفته است.

سخنران تشکیلات تحقیقاتی میثاق الله با اشاره به بشارت منجی در یهود، بیان کرد: پس از تخریب اورشلیم توسط رومیان، یهود به امید ظهور نجات دهنده ای از غیب، انواع شداید و ظلم ها را تحمل کرد تنها به این امید که روزی مسیحا(منجی موعود) بیاید و آنان را از ذلت، درد و رنج رهانیده و فرمانروای جهان گرداند.

مهدی موعود(عج) مصلح تمام ادیان الهی است

زارعی خاطرنشان کرد: براساس اعتقاد عمومی یهود، نام «ماشیح»، ( در زبان عبری به معنای مسح شده )جزء یکی از 7 چیزی است که پیش از خلق عالم هستی نیز وجود داشته است.

وی در تبیین این اعتقاد گفت: از آغاز خلقت عالم، پادشاه ماشیح به دنیا آمد، زیرا لزوم وجود او حتی پیش از آنکه جهان آفریده شود به ذهن خداوند خطور کرد و چنین عقیده ای نیز در انجیل یوحنا درباره مسیح(ع) وجود دارد.

وی با بیان اینکه عالمان یهود درباره این موضوع که ماشیح موعود چه کسی خواهد بود، تحقیقات فراوانی انجام داده اند، عنوان کرد: آنان برای روشن شدن این مطلب، آیه های کتاب مقدس را به دقت مطالعه و موشکافی کرده اند.

رضایی زارعی افزود: پیرامون هویت ماشیح موعود، عقاید مختلفی بیان شده است.

مهدی موعود(عج) مصلح تمام ادیان الهی است

وی اضافه کرد: برخی از صاحب نظران یهودی، ماشیح موعود را با داوود پادشاه، یکی دانسته اند و این مطلب در کتب مقدس آن ها(یوشع) آمده است.

سخنران تشکیلات تحقیقاتی میثاق الله، همچنین به تحلیل فیلم های هالیوودی خدایان مصر، فیلم شارانا و اورشلیم پرداخت و هدف از ارائه این موضوع را اثبات اعتقاد همگانی انسان ها به منجی موعودی که جهان را نجات می دهد، بیان کرد.

وی با اشاره به وجود بشارت ظهور مصلح جهانی در ادیان الهی، اظهار کرد: پیش از تحریف در کتب ادیان الهی، مسئله ظهور حضرت مهدی(عج) در همه آنها وجود داشته، اما مصلح تمام ادیان الهی، مهدی موعود است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا