دانلود Samsung Internet Browser 9.2.00.70 مرورگر سامسونگ


دانلود Samsung Internet Browser 9.2.00.70 مرورگر سامسونگ

مجله آنلاین موبنا – بهبود مرتب برنامه و رفع مشکلات آن باعث شده، استفاده از مرورگر سامسونگ عمومیت بیشتری پیدا کند. ارتقای موتور کرومیوم این برنامه به نسخه 67 ، قابلیت دسترسی سریع (Quick Access ) در سینک شدن، دانلود منیجر قوی و حالت عددم ذخیره اطلاعات کاربر در مرور وب، همه و همه سبب گردیده تا نرم افزار وب گردی این شرکت کره ای، به یکی از بهترین...

مجله آنلاین موبنا – بهبود مرتب برنامه و رفع مشکلات آن باعث شده، استفاده از مرورگر سامسونگ عمومیت بیشتری پیدا کند. ارتقای موتور کرومیوم این برنامه به نسخه 67 ، قابلیت دسترسی سریع (Quick Access ) در سینک شدن، دانلود منیجر قوی و حالت عددم ذخیره اطلاعات کاربر در مرور وب، همه و همه سبب گردیده تا نرم افزار وب گردی این شرکت کره ای، به یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه برای اندروید تبدیل شود.

دانلود Samsung Internet Browser 9.2.00.70 مرورگر سامسونگ

سینک شدن سریع Samsung Internet Browser با بقیه دستگاه ها

قابلیت جالب این مرورگر Quick Access Sync نام دارد. این امکان به این صورت عمل می کند که بوکمارک های ذخیره شده در دستگاه های دیگر شما با یکدیگر با استفاده از Smart Switch یکپارچه می شوند. این موضوع برای کسانی که گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازمی گردانند و تمام اطلاعات شان از بین می رود می تواند حائز اهمیت باشد. Smart Switch در واقع یک نسخه پیشتیبان از مرورگر شما تهیه می کند، تا از آن بعدا بتوانید در هر دستگاهی چه iOS و چه اندروید که مرورگر Samsung Internet Browser روی آن نصب باشد، استفاده کنید.

امنیت و حریم خصوصی مرورگر سامسونگ

ضد ردیابی هوشمند: برنامه به صورت هوشمنذانه جلوی دسترسی سایت های مخرب برای ذخیره کوکی در گوشی را می گیرد.

وب گردی ایمن: نرم افزار در برخورد با سایت های آلوده به ویروس یه شما پیغام هشدار می دهد تا از خطرات احتمالی در امان باشید.

مسدود کردن محتوا: مرورگر سامسونگ به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا فیلترهایی برای بلاک کردن محتوا ایجاد کنند. تا تجربه ای امن و روان از وب گردی نصیب کاربر شود.

حالت عدم ذخیره اطلاغات: با تغییر به حالت Do Not Track مرورگر اجازه ذخیره اطلاعات شما به سایت ها را نمی دهد. به عنوان مثال اگر این گزینه فعال باشد، گوگل نمی تواند اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و بر اساس آن تبلیغ هایی شخصی سازی شده مخصوص شما را نمایش دهد. سامسونگ عقیده دارد این کار به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می کند.

درباره مرورگر ها بخوانید: بهترین مرورگرهای اندرویدی برای وب گردی

بهبود رابط کاربری

حالت یک دستی: تغییر شکل رابط کاربری برنامه برای زمانی که بخواهید یک دستی از آن استفاده کنید.
ذخیره همه عکس ها: تمام تصاویری که در یک صفحه وب وجود دارند را یکجا می توانید دانلود کنید.

حالت فقط خواندن: حالت Reader Mode این امکان را به شما می دهد که مقالات را بدون المان های مزاحم دیگر و به سادگی مطالعه نمایید. این حالت اکنون قابلیت شخصی سازی دارد. می توانید نوع فونت، سایز آن و پس زمینه اش را به دلخواه تغییر دهید.
آدرس بار: محل تایپ آدرس سایت، دکمه ای برای دسترسی سریع به حالت Reader Mode دارد. همچنبن دکمه افزودن به صفحه هوم (Add To Homescreen) داخل آن تعبیه شده که با آن می توان برنامه های تحت وب را به راحتی روی گوشی نصب کرد.
دانلود منیجر: دانلود هایی موازی با هم، سریع تر از قبل از با سیستم دانلود بهبود داده شده سامسونگ در این برنامه ممکن شده است. مدیریت دانلود آسان تر از قبل شده، امکان توقف، ادامه و لغو دانلود ها مستقیما از قسمت نوتیفیکیشن گوشی میسر گردیده است.
جا به جایی بین زبانه ها: روی آدرس بار مرورگر یا انتهای نوار ابزار، دست خود را به چپ یا راست بکشید، تا بین تب های باز شده جا به جا شوید.

حالت کنتراست بالا: از قسمت تنظیمات برنامه Samsung Internet Browser این گزینه قابل فعال کردن می باشد. این قابلیت برای کسانی که دچار ضعف بینایی هستند، می تواند مفید باشد.

تصاویر برنامه Samsung Internet Browser

دانلود برنامه Samsung Internet Browser اندروید (بروز رسانی اردیبهشت 98) :

سیستم مورد نیاز: اندروید 5 یا بالاتر

دانلود Samsung Internet Browser نسخه v9.2.00.70

دانلود Samsung Internet Browser 9.2.00.70 مرورگر سامسونگ

دانلود Samsung Internet Browser 9.2.00.70 مرورگر سامسونگ

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی