گوشی گوگل Pixel 3a کالبد شکافی شد


هم رسان: گوشی جدید گوگل Pixel 3a که در اوایل هفته به طور رسمی معرفی شد حالا دوستان ما در iFixit جدید ترین گوشی گوگل را در اختیاران دارند و آن را کالبد شکافی کردند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی OLED بوده که رزولوشن FHD+ را ارئه می دهد ، همچنین مجهز به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 670 به همراه 4GB رم می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می...

گوشی گوگل Pixel 3a کالبد شکافی شد

هم رسان: گوشی جدید گوگل Pixel 3a که در اوایل هفته به طور رسمی معرفی شد حالا دوستان ما در iFixit جدید ترین گوشی گوگل را در اختیاران دارند و آن را کالبد شکافی کردند.


این گوشی دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی OLED بوده که رزولوشن FHD+ را ارئه می دهد ، همچنین مجهز به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 670 به همراه 4GB رم می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه در پشت گوشی اشاره نمود، همچنین این گوشی از اندروید 9.0 Pie به عنوان سیستم عامل بهره می برد.

گوشی گوگل Pixel 3a کالبد شکافی شد
زمانیکه iFixit یک گوشی را کالبد شکافی می نمایدامتیازی بین عدد 1 تا 10 به آن ارائه می دهد، عدد 1 بدین معناست که تعمیر آن بسیار سخت می باشد و عدد 10 به این معناست که تعمیرات آن آسان می باشد.

گوشی گوگل Pixel 3a کالبد شکافی شد
گوشی گوگل Pixel 3a توانسته است عدد 6 را به خود اختصاص دهد، به این معنی است که تعمیرات آسان تر از گوشی هایی که در بازار می باشد.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تسلیت سران کشورها به معاون وزیر نیرو در شورای جهانی آب