برپایی جلسات تفسیر قرآن در 100 مسجد تهران


برپایی جلسات تفسیر قرآن در 100 مسجد تهران

ذاکر با اشاره به برپایی 100 جلسه تفسیر قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد تهران، گفت: این جلسات هر روز با همکاری ستاد تفسیر در مساجد تهران برپا می شود.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت وگو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم در 100 مسجد تهران همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این جلسات با هماهنگی ستاد تفسیر قرآن کریم در ماه بهار قرآن در مساجد تهران هر روز برپا و مفسرین برای تفسیر آیات قرآن کریم در این مساجد حضور می یابند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکزرسیدگی به امور مساجد استان تهران بر لزوم تقویت جلسات قرآنی مساجد اشاره کرد و افزود: رویکرد ما در این راستا است که تلاوت همگانی قرآن کریم را با فرهنگسازی،الگوسازی و جمع خوانی رونق دهیم که در طول سال در مساجد ادامه یابد.

ذاکر با اشاره به اینکه فرهنگسازی جلسات قرآنی مساجد باید با معرفی مساجد موفق و تشویق آنها انجام شود،خاطر نشان کرد: نگاه ما در این زمینه اقناعی است، به این معنا که با فرهنگسازی، شبکه سازی و جریان سازی می توان جلسات قرآنی مساجد را تقویت کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران خاطر نشان کرد: کرسی های تلاوت روزانه ابتدا در 5 مسجد تهران برگزار می شد و با فرهنگسازی گسترش یافت. سفره های افطاری ساده ابتدا در تعداد کمی از مساجد برپا می شد، اما در حال حاضر این برنامه تبدیل به فرهنگ شده است. نگاه ما در این زمینه باید فرهنگسازی باشد، بنابراین کارگزاران مساجد باید با فرهنگسازی به این شبکه بپیوندند و روز به روز این شبکه در مساجد گسترده تر شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان