به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مدتی است بسته بودن درب پل های هوایی عابر پیاده در تمام نقاط شهر کرمانشاه موجب نارضایتی مردم در این خصوص شده است، از پیر تا جوان معترض اند که وقتی درب این پل ها بسته است ما مجبور می شویم از خیابان عبور کنیم که بسیار کار خطرناکی است اما مسئولین مربوطه در شهرداری، گویا راهی جز این برای عبور مردم از خیابان نگذاشته اند.

این سوال مطرح می شود که در درجه نخست چه کسی دستور بسته شدن درب پل های هوایی را داده است؟ و به چه دلیل؟ و مسئله دیگری که باید به آن پرداخت این است که آیا شهرداری کرمانشاه برای رفاه حال شهروندان در خصوص پل های هوایی و حفظ جان مردم مسئول نیست؟ پس شهروندان سالمند و ناتوان چگونه باید از خیابان عبور کنند؟ آیا صرفا به همین دلیل که چون پله های پل ها برقی اند باید درب آنها در طول شبانه روز بسته باشد؟
دو موضوع در این خصوص مطرح می شود که اگر برای در امان ماندن تجهیزات پله برقی درب آن را می بندند که مسئله امنیت را باید پیگیری کنند، و اگر برای خرابی آن درب ها را بسته است که چرا جهت تعمیرات آن اقدامی نکرده اند؟
خبرگزاری برنا در کرمانشاه آماده است صحبت های مسئولین مربوطه در شهرداری را در این خصوص منعکس کند. انتظار می رود مسئولین شهرداری درباره علت بسته بودن درب پل های هوایی عابر پیاده در شهر کرمانشاه توضیحاتی را ارائه کنند.

چرا درب پل های عابر پیاده شهر کرمانشاه بسته است؟