320 زندانی جرائم غیرعمد کردستان چشم انتظار خیران هستند


320 زندانی جرائم غیرعمد کردستان چشم انتظار خیران هستند

سنندج - ایرنا - مدیرکل زندان های کردستان گفت: 320 زندانی جرائم غیرعمد این استان برای رهایی از حبس نیازمند کمک خیران هستند.

اسحاق ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این مددجویان با پرداخت 450 میلیارد ریال جریمه می توانند آزاد شوند اظهار داشت: این اداره کل در نظر دارد برای تامین این مبلغ 11 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان برگزار کند.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری جشن های گلریزان، کمک به آزادی زندانیانی است که به دلیل جرائم غیرعمد همچون بدهکاری مالی، تصادف، مهریه و نفقه در زندان به سر می برند.
ابراهیمی گفت: مردم نوع دوست کردستان هرساله با حضور خود در جشن های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می کنند و انتظار می رود امسال نیز با نیز حضور گسترده خود نویدبخش آزادی تعدادی از زندانیان باشند.
مدیرکل زندان های کردستان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان افزود: تدابیر لازم از سوی ستاد دیه در نقاط مختلف استان برای برگزاری جشن های گلریزان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: این جشن 22 اردیبهشت در سریش آباد، 24 اردیبهشت در کامیاران، 29 اردیبهشت در بیجار و دیواندره، 30 اردیبهشت در مریوان، بانه و قروه، یک خرداد در سقز و سنندج، 6 خرداد در دهگلان و 9 خرداد در دلبران برگزار می شود.
6108 / 3034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه