ضرر اقتصادی هنگفت بارسا از مصدومیت های دمبله


ضرر اقتصادی هنگفت بارسا از مصدومیت های دمبله

عثمان دمبله فصل جاری نیز با معضل مصدومیت های متوالی دست به گریبان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تنها 25 ثانیه از بازی بارسلونا و سلتا گذشته بود که عثمان دمبله از ناحیه عضلات ران پای راست، دچار مصدومیت شد و 4 دقیقه بعد، زمین را ترک کرد. روز گذشته اعلام شد که او سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد ماند و احتمالا فصل را از دست می دهد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی با سلتا و در مورد مصدومیت دمبله گفت:« نمی دانم چه اتفاقی افتاد. او به خوبی گرم کرده بود.»

ضرر اقتصادی هنگفت بارسا از مصدومیت های دمبله

گفته می شود که سبک زندگی دمبله باعث تعدد مصدومیت های اوست. شب بیداری های زیاد، اعتیاد به بازی پلی استیشن و عدم رعایت رژیم غذایی می توانند از عوامل موثر در مصدومیت های ستاره فرانسوی باشند.

دمبله از سال 2017 که به بارسلونا پیوست، تاکنون شش مصدومیت مختلف را تجربه کرده و یک سوم بازی های بارسا را نیز از دست داده است. غیبت در 36 بازی باعث شده است تا بارسلونا که برای دمبله سالانه 30 میلیون یورو هزینه می کند، در دو سال نزدیک به 20 میلیون یورو ضرر بدهد و این جدای مشکلات ورزشی است که غیبت مهاجمی چون او به سرمربی بارسا تحمیل کرده است.

بارسا اگر به فینال لیگ قهرمانان برسد که بسیار نیز محتمل است، شاید غیبت دمبله را احساس کند و مسلما خود او نیز به خاطر غیبت در چنین دیداری افسوس خواهد خورد.

ضرر اقتصادی هنگفت بارسا از مصدومیت های دمبله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...