مشخصات گوشی جدید موتورولا Moto Z4 به بیرون درز کرد


هم رسان: به نظر می رسد که ما عکس درستی از گوشی جدید موتورولا را در اختیار داریم، گوشی Moto Z4 ، این عکس در پست توییتری Evan Blass منتشر شده است. گوشی جدید موتورولا Mot Z4 شایعه شده است که به همراه دوربین های با کیفیتی می باشد، قرار است که به همراه یک دوربین 48 مگاپیکسلی که به همراه تکنولوژی Quad Pixel می باشد و با یک سنسور 12 مگاپیکسلی عکس ها را...

مشخصات گوشی جدید موتورولا Moto Z4 به بیرون درز کرد

هم رسان: به نظر می رسد که ما عکس درستی از گوشی جدید موتورولا را در اختیار داریم، گوشی Moto Z4 ، این عکس در پست توییتری Evan Blass منتشر شده است.


گوشی جدید موتورولا Mot Z4 شایعه شده است که به همراه دوربین های با کیفیتی می باشد، قرار است که به همراه یک دوربین 48 مگاپیکسلی که به همراه تکنولوژی Quad Pixel می باشد و با یک سنسور 12 مگاپیکسلی عکس ها را پردازش می نماید.

مشخصات گوشی جدید موتورولا Moto Z4 به بیرون درز کرد
این گوشی همچنین از یک دوربین 25 مگاپیکسلی در جلو برای عکس برداری سلفی استفاده می نمایدو مجهز به یک باتری 3600 mAh بوده و از پردازنده Snapdragon 675 بهره می برد. این گوشی همچنین از Moto Mods نیز پشتیبانی می نماید.
همنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این گوشی مطرح نشده است، به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

'); d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دزد حرفه ای خودروها زمینگیر شد / در شهرری جولان می داد