به‌روزرسانی Power Rangers: Battle for the Grid به‌زودی عرضه خواهد شد


استودیوی اِن‌وی (nWay) پس از معرفی و انتشار بازی جذاب Power Rangers: Battle for the Grid از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی بزرگ در آینده‌ای نزدیک برای این عنوان خبر داد. جزئیاتی در خصوص این به‌روزرسانی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. کمتر بازی‌بازی وجود دارد که سری بازی Power Rangers را نشناسد و با آن خاطره‌ای نداشته باشد. این سری...

به‌روزرسانی Power Rangers: Battle for the Grid به‌زودی عرضه خواهد شد

استودیوی اِن‌وی (nWay) پس از معرفی و انتشار بازی جذاب Power Rangers: Battle for the Grid از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی بزرگ در آینده‌ای نزدیک برای این عنوان خبر داد. جزئیاتی در خصوص این به‌روزرسانی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کمتر بازی‌بازی وجود دارد که سری بازی Power Rangers را نشناسد و با آن خاطره‌ای نداشته باشد. این سری بازی با سبک اکشن و هیجان‌انگیزی که دارد، در دوره‌های مختلف افراد زیادی را به خود جذب کرده است. جدیدترین نسخه‌ی آن تحت عنوان Power Rangers: Battle for the Grid اواخر سال گذشته معرفی شد و حدود یک ماه پیش شاهد انتشار آن برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ بودیم. تریلری از این عنوان به همراه چند تصویر را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

در خبری جدید مطلع شدیم که تیم سازنده‌ی این بازی قصد عرضه‌ی یک به‌روزرسانی بزرگ را دارند که ویژگی‌های زیادی را به آن اعمال می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک حالت داستانی جدید اشاره کرد. همچنین سه شخصیت جالب و جدید به این عنوان اضافه خواهند شد. این کاراکترها Dragon Armor Trini، Udonna و Cenozoic Blue Ranger نام دارند که هرکدام با مهارت‌های مختلف خود می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزرسانی مشخص نیست و دوست‌داران بازی باید برای اخبار جدید کمی صبور باشند. گفتنی است که Power Rangers: Battle for the Grid تا آخر امسال در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز قرار خواهد گرفت.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

به‌روزرسانی Power Rangers: Battle for the Grid به‌زودی عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه