لمینیت ناخن طبیعی چیست؟


لمینیت ناخن طبیعی چیست؟

خانم ها توجه زیادی به ظاهر دست ها و ناخن هاشون دارند و دوست دارند که ناخن هایی یکدست، بلند و زیاشته باشند. اما گاهی ممکنه ناخن ها طبیعی شکننده باشند و به همین دلیل شاید خیلی بلند و محکم نباشند و خیلی زود بشکنند. برای حفظ استحکام ناخن ها روش های زیادی وجود داره که لمینیت کردن ناخن طبیعی یکی از این روش هاست. در ادامه همراه باشید تا ین روش بیشتر...

خانم ها توجه زیادی به ظاهر دست ها و ناخن هاشون دارند و دوست دارند که ناخن هایی یکدست، بلند و زیاشته باشند. اما گاهی ممکنه ناخن ها طبیعی شکننده باشند و به همین دلیل شاید خیلی بلند و محکم نباشند و خیلی زود بشکنند.

برای حفظ استحکام ناخن ها روش های زیادی وجود داره که لمینیت کردن ناخن طبیعی یکی از این روش هاست. در ادامه همراه باشید تا ین روش بیشتر آشنا شوید.

لمینیت ناخن چیست؟

به مستحکم سازی ناخن طبیعی ل های مخصوص لمینیت ناخن گفته می شود. این روش جدید یک پیشنهاد عالی برای افزایش مقاومت ناخن هاست و ظاهر خیلی طبیعی رو برای ناخن ایجاد میکنه. لمینت ناخن کاملا سبک هست و قابلیت انعطاف پذیری داره و امکان آسیب دیدن صدف ناخن در ان بسیار کمتر هست.

لمینیت ناخن طبیعی چیست؟

لمینیت ناخن برای چه کسانی مناسب هست؟

این روش برای افرادی که ضخامت کاشت ناخن رو دوست ندارند و یا اینکه دوست دارند ظاهر ناخن هاشون خیلی طبیعی به نظر برسه مناسب هست.

علاوه بر این لمینیت ناخن برای افرادی که صدف ناخن ناهمواری دارند هم گزینه مناسبی هست و میتونن ین روش سطح صاف و یکدستی رو برای ناخن هاشون ایجاد کنند.

لمینت ناخن چگونه انجام می شود؟

در این روش بعد از سوهان کشی مختصر روی ناخنهای طبیعی، بدون استفاده از تیپ، پودر و لیکویید، یک لایه ژل مخصوص لمینیت روی ناخن ها قرار گرفته میشه و ظاهر ناخن ها رو مرتب و یک شکل نشون میده.

بعد از لمینیت کردن، ناخن ها قوس طبیعی و خوبی پیدا می کنند و ظاهر کاملا ظریف و طبیعی خواهند داشت و برای افرادی که به دلیل شرایط شغلی و … نمیتونن از کاشت ناخن استفاده کنند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

لمینیت ناخن در مدت زمان کوتاهی انجام میشه و نسبت به کاشت ناخن خیلی وقت گیر نیست و به دلیل اینکه از هیچ لیکویید و پودری در اون استفاده نمیشه، ایجاد حساسیت هم نخواهد داشت.

بعد از لیمنیت کردن ناخن میتونید ازا نواع لاک معمولی و یا لاک ژل روی ناخن ها استفاده کنید. لیمیت ناخن هم نیاز به ترمیم داره و بعد از گذشت ۳ تا ۴ هفته باید برای ترمیم مراجعه کنید اما زمان مورد نیاز برای ترمیم لمینت ناخن بسیار کمتر از زمان مورد نیاز برای ترمیم کاشت ناخن هست.

لمینیت ناخن طبیعی چیست؟

مطالب مرتبط:

مدل ناخن ژله ای، جدیدترین ترند ناخن اینستاگرامی در تابستان ۲۰۱۸

آموزش برداشتن کاور ناخن در منزل

کاشت ناخن، معرفی انواع کاشتهای پودر میکس و هلویی

معرفی ابزارهای ساده برای طراحی ناخن در خانه

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

لمینیت ناخن طبیعی چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری