Wonder Boy: The Dragon’s Trap برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد


سازندگان بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap در جدیدترین خبر خود اعلام کردند که این عنوان در آینده‌ای نزدیک برای دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر خواهد شدو همچنین تاریخ دقیق این انتشار نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این خصوص پی ببرید. Wonder Boy: The Dragon’s Trap از سری عناوین به سبک ماجراجویی، اکشن...

Wonder Boy: The Dragon’s Trap برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد

سازندگان بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap در جدیدترین خبر خود اعلام کردند که این عنوان در آینده‌ای نزدیک برای دو سیستم عامل اندروید و IOS منتشر خواهد شدو همچنین تاریخ دقیق این انتشار نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این خصوص پی ببرید.

Wonder Boy: The Dragon’s Trap از سری عناوین به سبک ماجراجویی، اکشن و پلتفرمر است که در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست بازی‌بازان زیادی را جذب کند. این بازی نسخه‌ای بازسازی شده از عنوانی است که در سال ۱۹۸۹ برای سیستم سگا مستر عرضه شد. در این عنوان شما باید با پشت سر گذاشتن موانع و نابود کردن دشمنان مختلف، مراحل را یکی پس از دیگری طی کرده و تبدیل به یک قهرمان شوید. جزئیاتی در خصوص نسخه‌ی فیزیکی این بازی به همراه تریلری از آن را می‌توانید مشاهده کنید.

به تازگی مطلع شدیم که شرکت لیزاردکیوب (Lizardcube) از انتشار این بازی برروی گوشی‌های هوشمند خبر داده است. این عنوان در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۸ (۳۰ می ۲۰۱۹ میلادی) با قیمت ۸٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین آماری در خصوص فروش بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap منتشر شده که می‌تواند برای طرفداران آن جالب توجه باشد. از زمان انتشار این بازی تاکنون تقریبا ۵۰۰ هزار نسخه از آن به فروش رسیده است و تیم سازنده‌ی این عنوان هم در تلاش هستند تا این آمار را افزایش دهند.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

Wonder Boy: The Dragon’s Trap برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زیبای خانم بازیگر نقش «مهتاب» سریال دلنوازان بعد 15 سال ! / جی بود و چی شد ؟!