بهینه‌ساز 1٫07 بازی Days Gone منتشر شد


بازی Days Gone که توسط استودیوی بازی‌سازی بند (Bend Studio) توسعه و بهبود یافته است، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده اما به نظر می‌رسد که ایرادات این بازی برای برخی از کاربران مشکل ایجاد کرده است. حال به تازگی بهینه‌سازی جدیدی برای رفع برخی از ایرادات و باگ‌های این عنوان منتشر شده است. پس از انتشار بازی Days Gone در هفته‌ی...

بهینه‌ساز 1٫07 بازی Days Gone منتشر شد

بازی Days Gone که توسط استودیوی بازی‌سازی بند (Bend Studio) توسعه و بهبود یافته است، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده اما به نظر می‌رسد که ایرادات این بازی برای برخی از کاربران مشکل ایجاد کرده است. حال به تازگی بهینه‌سازی جدیدی برای رفع برخی از ایرادات و باگ‌های این عنوان منتشر شده است.

پس از انتشار بازی Days Gone در هفته‌ی گذشته، تمامی علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی و بقا و همه‌ی طرفداران بازی‌های انحصاری شرکت سونی، برای تجربه‌ی این بازی منحصر به فرد اقدام کردند. این در حالی است که برخلاف انتظارات و پیش‌بینی‌های انجام شده، بازی Days Gone موفق به کسب نمره‌ و نقد‌های خوبی از طرف وب‌سایت‌های گیمینگ معتبر نشد اما با این حال، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به سوی خود کشانده است.

شایان ذکر است که در این بازی روش‌های مختلفی برای پیشروی در داستان آن وجود دارد. شما در این بازی می‌توانید به دو صورت مخفی‌کاری و مبارزه مستقیم با دشمنان با استفاده از سلاح‌های متنوع، در بازی پیشروی کنید که بی‌شک هر کدام از این دو روش، لذت‌های خاصی را به شما منتقل خواهند کرد. به جرات می‌توان گفت که بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، معمولا از کیفیت، گرافیک و داستان فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که اینبار نیز، بازی Days Gone با تمامی این ویژگی‌ها، زبانزد عام و خاص شده است.

سیستم آب و هوای فعال و چرخه روز و شب بی‌نظیری نیز در این بازی تعبیه شده که باعث می‌شود دشمنان بازی در روز، ضعیف‌تر و کندتر از شب ایفای نقش کنند. وسیله نقلیه اصلی شخصیت بازی، موتور سیکلت منحصر به فردی است که شما می‌توانید با آیتم‌های مختلف آن را تغییر و یا ارتقا دهید. بی‌شک علاقه‌مندان به موتورسواری، از این بخش بازی بسیار لذت خواهند برد و ساعت‌ها به راندن این موتورسیکلت منحصر به فرد می‌پردازند.

دیروز بهینه‌ساز ۱٫۰۶ بازی Days Gone منتشر شد که متاسفانه اختلالی در سیستم بعضی از بازی‌بازان و کاربران ایجاد کرد. طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته، این بهینه‌ساز باعث شده تا برخی از کاربران قادر به ادامه دادن ماجراجویی‌های خود در بازی Days Gone نباشند. حال به نظر می‌رسد که تیم سازنده به سرعت متوجه‌ی این مشکل شده و یک بهینه‌ساز جدیدی با ورژن ۱٫۰۷ را در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار داده است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی استودیوی سازنده، بهینه‌ساز ۱٫۰۷ از حجمی معادل ۱۳۱ مگابایت برخوردار است که بیشتر برای حل مشکل ذکر شده در دسترس قرار گرفته. پس اگر جزو کسانی هستید، که بازی Days Gone دیگر برروی پلتفرم شما قابل اجرا نیست، این بهینه‌ساز نوین را دریافت و نصب کنید. در ضمن برای آشنایی بیشتر با پتاسیل‌های این بازی می‌توانید به مطلب «آیا فریکرها از زامبی‌ها پیشی می‌گیرند؟ | نگاهی به پتانسیل‌های Days Gone» به قلم مهرداد میرشاهی مراجعه کنید.

بد نیست بگوییم که هنوز یکی از مشکلات بزرگ بازی Days Gone که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را ناراحت کرده برطرف نشده است. طبق اخبار و گزارش‌هایی که از سوی بازی‌بازان در دسترس قرار گرفته، برخی از افراد هنگام تجربه‌ی این عنوان، صداها و آواهایی که از محیط و دشمنان زامبی‌مانند تولید می‌شوند را نمی‌شنوند و باگ‌هایی در سیستم صوتی بازی وجود دارد.حال باید منتظر ماند و دید که استودیوی بند کی به حل این مشکل خواهد پرداخت.

بازی Days Gone هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. همچنین اگر می‌خواهید با دنیای این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان «زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم» به قلم آقای مصطفی زاهدی را از این صفحه‌ی مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بهینه‌ساز 1٫07 بازی Days Gone منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!