تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online منتشر شد


استودیوی بتسدا به تازگی با انتشار تریلری از بازی The Elder Scrolls Online، بسته‌ی الحاقی Elsweyr و کلاس جدیدی را به نمایش گذاشت. در این تریلر شاهد معرفی کلاس جدیدی با عنوان Necromancer هستیم. این جادوگران قابلیت احضار مردگان و اسکلت، استفاده از آن‌ها در مبارزه و ساخت زره‌ای از استخوان برای محافظت از خود را دارند. جوایز و...

تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online منتشر شد

استودیوی بتسدا به تازگی با انتشار تریلری از بازی The Elder Scrolls Online، بسته‌ی الحاقی Elsweyr و کلاس جدیدی را به نمایش گذاشت.

در این تریلر شاهد معرفی کلاس جدیدی با عنوان Necromancer هستیم. این جادوگران قابلیت احضار مردگان و اسکلت، استفاده از آن‌ها در مبارزه و ساخت زره‌ای از استخوان برای محافظت از خود را دارند. جوایز و آیتم‌هایی نیز برای پیش‌ خرید این بسته‌ی الحاقی درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.


بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online: Elsweyr در تاریخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۰ می ۲۰۱۹ میلادی) به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ (۴ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی