نرم افزار گفتگو و مشاوره با پزشکان ساینا


نرم افزار گفتگو و مشاوره با پزشکان ساینا

گاهی اوقات یه جوش کوچک روی صورت، میتونه مدت ها فکر ما رو مشغول خودش کنه! یا وقتی که میخواییم یه عمل زیبایی انجام بدیم و نیاز به مشاوره ک پزشک متخصص داریم.، به خاطر مسائل کاری و مشکلات زندگی، خیلی زمان مراجعه حضوری به پزشک رو نداریم. اصلا شایدم چیز خاصی نباشه اما خب اطرافمون هم پزشکی نیست که بخواییم موضوع رو باهاش در میون بذاریم و ازش مشورت...

گاهی اوقات یه جوش کوچک روی صورت، میتونه مدت ها فکر ما رو مشغول خودش کنه! یا وقتی که میخواییم یه عمل زیبایی انجام بدیم و نیاز به مشاوره ک پزشک متخصص داریم.، به خاطر مسائل کاری و مشکلات زندگی، خیلی زمان مراجعه حضوری به پزشک رو نداریم.

اصلا شایدم چیز خاصی نباشه اما خب اطرافمون هم پزشکی نیست که بخواییم موضوع رو باهاش در میون بذاریم و ازش مشورت بگیریم. لازمه که بتونیم یال راحت و هزینه کم ک پزشک متخصص گفتگو کنیم. این امکان رو سامانه دکترساینا برای شما فراهم کرده!

"سامانه دکترساینا" یش از ۳۵۰ پزشک متخصص در زمینه های مختلفی همچون: پوست و مو، زنان و زایمان، زیبایی ، تغذیه، اورولوژی، سلامت جنسی، غدد، قلب و عروق، کلیه، گوش و حلق و بینی، کودکان، دندان پزشکی، چشم پزشکی و تخصص های دیگر آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی شما هستند.

سامانه دکتر ساینا این امکان را به شما می دهد که رداخت هزینه بسیار کم از متخصصین مشهور و درجه یک کشور در یک بستر ایمن به صورت تایپ متن، ارسال عکس و صوت مشاوره آنلاین دریافت کنید.

نرم افزار گفتگو و مشاوره با پزشکان ساینا

مشاوره آنلاین دکترساینا چند مزیت اصلی به همراه دارد:

هزینه کم

در اوضاع فعلی شاید برای ما سخت باشد که به خاطر پرسیدن یک سوال کوچک و ناقابل ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان هزینه کنیم و به مطب دکتر مراجعه کنیم. (البته اگر هزینه های حمل و نقل را فاکتور بگیریم)

حالا فرض کنید در خانه نشسته اید و تنها رداخت هزینه ای بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان ک دکتر متخصص یا فوق تخصص ارتباط برقرار می کنید! به همین راحتی می توانیم در هزینه هایمان صرفه جویی کنیم.

ارسال عکس

گاهی برایمان پیش آمده که آزمایشی می دهیم و قرار است برای دریافت جواب آن به پزشک مراجعه کنیم. باز باید مراحلی مانند: نوبت گرفتن، پرداخت هزینه زیاد، صرف وقت، هزینه های حمل و نقل را از پیش رو برداریم.

احتیاجی به این کار ها نیست! پزشک متخصص خود را از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا انتخاب کنید و از جواب آزمایش یک عکس بگیرید و برای پزشک خود ارسال کنید. پزشک هم در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهد داد.

البته نه تنها جواب آزمایش بلکه هر عکسی مانند: رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب و مغز و تمامی تصاویر که بخواهید را می توانید برای پزشک ارسال کنید.

ارسال صدا

شاید بپرسید که سوال های حوزه پزشکی معمولا نیاز به توضیح مفصل دارد. از حوصله ما خارج است که بخواهیم بنشینیم و زمان صرف تایپ کردن متن برای پزشک کنیم. در ضمن رساندن مفهوم از طریق تایپ کردن یک جور منتقل میشود و شفاهی گفتن همان موضوع جور دیگری !

اگر از ما بپرسید میگوییم نیاز به تایپ کردن نیست !

سامانه دکتر ساینا امکانی را ایجاد کرده است که کاربران می توانند پیام خود را به صورت صوتی ارسال کنند و دیگر وقت زیادی را برای تایپ کردن متن اختصاص ندهند و همچنین در بهترین حالت ممکن منظور خود را به پزشک برسانند.

تضمین عودت وجه

اگر به هر دلیل از مشاوره دریافتی ناراضی بودید، تنها یک تماس لفن پشتیبانی دکترساینا به شماره

کافیه تا تیم پشتیبانی علاوه بر بازگشت هزینه پرداختی، شما را به یک پزشک متخصص دیگر ارجاع دهد.

همین حالا می توانید سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.

شماره تلفن پشتیبانی: ۹۱۰۷۲۰۲۵

گفتگو و مشاوره زشکان

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

نرم افزار گفتگو و مشاوره با پزشکان ساینا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی