ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت 98 آغاز شد


قبلا راجع به موضوع “ثبت نام کارت سوخت از طریق سایت خدمات دولت همراه” آموزشی تقدیم کردیم و همچنین خبرهایی از مهلت ثبت نام کارت سوخت منتشر شد تا اینکه بعد از مدتی دیگر امکان ثبت نام وجود نداشت و حالا دوباره ثبت نام کارت سوخت آغاز شده است. ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت 98 آغاز شد آن دسته از مالکان و صاحبان خودرو و موتور سیکلت که...

ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت 98 آغاز شد

قبلا راجع به موضوع “ثبت نام کارت سوخت از طریق سایت خدمات دولت همراه” آموزشی تقدیم کردیم و همچنین خبرهایی از مهلت ثبت نام کارت سوخت منتشر شد تا اینکه بعد از مدتی دیگر امکان ثبت نام وجود نداشت و حالا دوباره ثبت نام کارت سوخت آغاز شده است.

ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت ۹۸ آغاز شد
ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت 98 آغاز شد

آن دسته از مالکان و صاحبان خودرو و موتور سیکلت که بنا به دلایلی نتوانستند در سال ۹۷ برای کارت سوخت ثبت نام کنند این فرصت را دارند تا در این مهلتی که تقریبا از ۹ اردیبهشت ماه داده شده بتوانند کارت سوخت خود را به کارت بانکی خود متصل کنند.

بنابراین برای دیدن مراحل ثبت نام کارت سوخت می توانید به آموزش اشاره شده در بالای همین مطلب مراجعه نمایید و از طریق سایت خدمات دولت همراه به آدرس www.mob.gov.ir کارت سوخت خود را ثبت نام کنید. یا اینکه می توانید کد دستوری ستاره ۴ مربع *۴# را شماره گیری نموده و اقدام به ثبت نام کارت سوخت کنید.

باشگاه خبرنگاران/تسنیم

نوشته ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت ۹۸ آغاز شد . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت اردیبهشت 98 آغاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس