پیشنهاد میزبانی غرب آسیا، ثمره فینال در گرگان


پیشنهاد میزبانی غرب آسیا، ثمره فینال در گرگان

رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه نخستین فیننال لیگ برتر از پیشنهاد میزبانی گرگان در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد

پیشنهاد میزبانی غرب آسیا، ثمره فینال در گرگانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سری سه از پنج مسابقه‌ای فینال لیگ برتر بسکتبال از عصر امروز آغاز می‌شود. هواداران تیم شهرداری گرگان به عنوان نخستین میزبان این سری از ساعت هشت صبح در مقابل سالن امام خمینی گرگان منتظر ورود به سالن بودند و از ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه درب سالن برای ورود آن‌ها باز شد.
حواشی پیش از شروع مسابقه فینال را بخوانید:
همچنین صبح امروز جلسه ویژه نخستین فینال لیگ برتر بسکتبال با حضور مدیران دو باشگاه و رامین طباطبایی رئیس فدارسیون بسکتبال در دفتر شهرداری گرگان برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای مسابقه انجام شود.
حواشی پیش از شروع مسابقه فینال را بخوانید:
_تماشاگران در کمتر از یک ساعت بعد از اجازه ورود، سالن محل برگزاری مسابقه فینال را پر کردند و ظرفیت سالن تکمیل اعلام شد.
_حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران هم که هفته قبل قراردادش را بعد از نتایج ضعیف با تیم شانفیل لبنان لغو کرده بود، ​در بازگشت ایران برای تماشای مسابقه فینال به گرگان سفر کرده است.
_یک ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه فینال، چند بازیکن تیم گرگان برای تمرین شوت وارد سالن شدند. پری پتی بازیکن خارجی گرگان هم با ورود به زمین، میکروفن را از مجری سالن گرفت و بخشی از یک آواز فارسی را که یاد گرفته بود با همراهی تماشاگران خواند.
پیشنهاد میزبانی غرب آسیا، ثمره فینال در گرگان_یک ساعت و ربع پیش از شروع مسابقه هم بازیکنان تیم نفت آبادان وارد زمین شدند که تماشاگران گرگانی واکنش‌هایی به حضور آن‌ها در زمین داشتند.
_همچنین عدنان دورقی بازیکن جنوبی تیم شهرداری گرگان از هواداران به خاطر حمایت هایشان تشکر کرده و از آن‌ها خواست این حمایت‌ها را تا پیروزی در مسابقه دوم ادامه دهند. دورقی همچنین شروع به خواندن شعار مخصوص هواداران گرگان کرد.
_چند داور پیش از این به عنوان گزینه دو مسابقه نخست فینال معرفی شده بودند. محمدرضا صالحیان،​ صادق قنبری و رامین فتحی به عنوان سه داور مسابقه امروز مشخص شدند.
_رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران گرگانی در حاشیه مسابقات فینال تاکید کرد که موضوع میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا در گرگان را در نخستین جلسه غرب آسیا مطرح می‌کنیم.
_اعضا تیم بسکتبال گرگان نیم ساعت پیش از شروع مسابقه به همراه مدیران باشگاه عکس یادگاری از نخستین حضور این تیم در فینال لیگ برتر گرفتند. گرگانی‌ها زمانی به فینال لیگ بسکتبال راه یافته بودند که هنوز این رقابت‌ها عنوان لیگ برتر نداشت.
_مسابقه فینال از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403