رویداد Fortnite: Endgame در دسترس قرار گرفت


پس از انتشار مطالب مختلف و اشاره به کراس‌اور با فیلم Avengers: Endgame، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) رویداد جدید بازی Fortnite را رسما معرفی کرده است. این رویداد که Fortnite: Endgame نام دارد، برای مدتی محدود به شما اجازه می‌دهد به جنگ Thanos و ارتش Chitauriهای او بروید. در این رویداد، تیمی برنده است که سریع‌تر از رقیب 6 سنگ...

رویداد Fortnite: Endgame در دسترس قرار گرفت

پس از انتشار مطالب مختلف و اشاره به کراس‌اور با فیلم Avengers: Endgame، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) رویداد جدید بازی Fortnite را رسما معرفی کرده است. این رویداد که Fortnite: Endgame نام دارد، برای مدتی محدود به شما اجازه می‌دهد به جنگ Thanos و ارتش Chitauriهای او بروید. در این رویداد، تیمی برنده است که سریع‌تر از رقیب ۶ سنگ Infinity را پیدا کند.

در رویداد Fortnite: Endgame، یکی از تیم‌ها نقش ارتش Thanos و تیم دیگر نقش قهرمانان را ایفا خواهند کرد. در این حالت جدید، کشته شدن به معنی پایان کار نیست و شما پس از هر بار مردن دوباره به جریان مسابقه باز می‌گردید. این شرایط تا زمانی ادامه دارد که یکی از دو تیم بتواند تمامی آیتم‌های لازم را پیدا کرده و پیروز رقابت شود. به مناسبت این رویداد جدید، آیتم‌هایی مانند سپر کاپیتان آمریکا و تبر Thor که براساس قهرمانان داستان Avengers طراحی شده‌اند نیز برروی نقشه و درون جعبه‌های موجود قرار گرفته‌اند.

اگر بتوانید چالش‌های موجود را در زمان مشخص شده به پایان برسانید، آیتم‌هایی مانند لباس Black Widow و یا Quinjet Glider براساس سری Avengers به شما به عنوان پاداش داده خواهد شد. تصویر این دو آیتم را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بازی بتل رویال Fortnite هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، محبوبیت فعلی بازی با کار و تلاش طاقت‌فرسای کارمندان شرکت اپیک گیمز به دست آمده است.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

رویداد Fortnite: Endgame در دسترس قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق