پنج میلیون دالر برای جرگه، جنایت است


مصرف بیش از پنج میلیون دالر از دخل کشوری که 20 میلیون نفوس آن در فقر مطلق به سر می برند، بخاطر برگزاری لوی جرگه و تطبیق اجندای انتخاباتی یک تیم خاص جنایت است. طراحی حمله بر وزارت مخابرات، کشتن انسان های بی گناه، سوختاندن دیتابس و...

مصرف بیش از پنج میلیون دالر از دخل کشوری که 20 میلیون نفوس آن در فقر مطلق به سر می برند، بخاطر برگزاری لوی جرگه و تطبیق اجندای انتخاباتی یک تیم خاص جنایت است.

طراحی حمله بر وزارت مخابرات، کشتن انسان های بی گناه، سوختاندن دیتابس و اسناد مالیه کریدت کارت های تلفن مردم از سوی همین حلقه، عمل دیگری است نابخشودنی و فراموش ناشدنی، تعطیل پایتخت، راندن غریب کاران و دست فروشان از چند کیلومتری تالار لوی جرگه، رخصت نمودن اجباری دانشجویان دانشگاه پولیتکنیک و دانشگاه استاد ربانی، وارسی خانه های مردم و ایجاد مزاحمت بر خانواده ها از تهیه مسکن تا کارته چهار کابل، افراز ده ها پوسته و چک پایند در کوچه ها جاده ها، فراخوانی صدها نظامی از ولایت ها جهت تامین امنیت این برنامه، توزیع میلیون های پول بخاطر شنیدن گپ ارگ از زبان اشتراک کنندگان در این نشست، همه و همه از ناروایی های اند که از سوی حلقه فاشستی ارگ، برای تمدید 5 سال خرسواری دیگر بر گرده های مردم، طراحی شده است.

عبدالله دانش


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ منتظر دست خیر دیگران نباش