187 میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص یافت


187 میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص یافت

کرج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت که 187 میلیارد ریال تسهیلات خط هفتم اعتباری ویژه توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برای این استان تخصیص و ابلاغ شد.

محمد تاج الدینی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با اتکاء بیش از 90 درصدی به تولیدات صنایع داخلی در سال حمایت از رونق تولید می تواند علاوه بر فعال سازی ظرفیت های موجود در صنایع ساخت و تولید تراکتور، کمباین و ماشین های کشاورزی زمینه توسعه کمی و کیفی و نوسازی هر چه بیشتر ناوگان ماشینی بخش کشاورزی استان البرز را فراهم سازد.
وی اظهار داشت: تسهیلات مربوطه با مدت بازپرداخت پنج سال به منظور تامین 80 درصد هزینه خرید ماشین های کشاورزی به بهره برداران فعال در زیربخش های زراعت، باغ، دام، طیور، آبزیان، گلخانه داران، تولید کنندگان نهال و گیاهان دارویی جهت خرید ماشین ها و تجهیزات مورد تایید مندرج در سایت مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت خواهد شد.
این مسئول اظهار داشت: تمام بهره بردارن متقاضی بهره مندی از تسهیلات مذکور لازم است به منظور تشکیل پرونده و معرفی به شعب بانک نسبت به مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مربوطه و ثبت درخواست خود اقدام کنند.
6156/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید