دموکرات ها ساز استیضاح ترامپ را کوک کردند


دموکرات ها ساز استیضاح ترامپ را کوک کردند

دموکرات های ارشد کنگره آمریکا اعلام کردند که درها را برای استیضاح «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا باز گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رویترز»،دموکرات های ارشد کنگره آمریکا اعلام کردند که درها را برای استیضاح «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا باز گذاشته اند.

آنها در عین حال گفتند که در وهله اول باید تحقیقات خود در مورد اینکه آیا ترامپ در تحقیقات راشاگیت از سوی مولر مانع تراشی کرده است را کامل کنند.

رهبران حزب دموکرات 18 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری 2020 زمزمه های استیضاح را آغاز کرده اند در حالی که لیبرال ها هم خواستار آغاز فرآیند کنار گذاشتن ترامپ از قدرت از زمان انتشار گزارش مولر در روز پنج شنبه شده اند.

«یرولد نادلر»،رئیس کمیته قضایی کنگره آمریکا که سرپرستی هر گونه فرآیند استیضاح را بر عهده خواهد گرفت گفت که دموکرات ها بر انجام تحقیقات در کنگره قبل از انجام استیضاح تاکید دارند و می خواهند ببینند که این تحقیقات ما را به کجا می برد.

نادلر در برنامه «دیدار با مطبوعات» ان بی سی گفت : « اگر مانع تراشی در انجام تحقیقات راشاگست ثابت بشود،استیضاح قطعی خواهد بود.»

نسخه ای منتخب از گزارش مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 که حاصل تحقیقات 22 ماهه است و پرونده گسترده ای را به وجود آورده است نشان می دهد که ترامپ بر سر راه انجام تحقیقات،مانع تراشی کرده است.

مولر خاطر نشان کرد که کنگره قدرت تصمیم در این زمینه را دارد که آیا ترامپ قانون را نقض کرده است یا خیر و دموکراتها هم اعلام کرده اند که در هفته های آینده این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

«آدام اسکیف»،رئیس کمیته اطلاعاتی کنگره در برنامه «فاکس نیوز ساندی» گفت: «این تصمیم بسیار محتمل است و تا زمانی که فرصت داشته باشیم به طور کامل در مورد آن بحث کنیم من همین نظر را دارم.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی