بدون حاشیه آماده شدیم


سعی کردیم تا تیم را به دور از حاشیه برای مسابقات بین المللی بلژیک آماده کنیم

بدون حاشیه آماده شدیمشهناز یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره مسابقات بین المللی فوتسال دانشجویان در بلژیک گفت: محدودیت در اعزام نفرات داشتیم و متاسفانه ۲ بازیکن تیم هم با صادر نشدن به موقع روادید نمی‌توانند در رقابت‌های جهانی به میدان بروند و ما هشت بازیکن در این مسابقات داریم.

وی افزود: اردوی تیم ملی و دانشجویان همزمان بود، چون اکثر بازیکنان تیم از ملی پوشان هستند، سعی کردیم تیم را دور از حاشیه حفظ کنیم. برای ما مهم آمادگی بازیکنان بود و قبل از اعزام تنها سه روز اردوی اختصاصی برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال دانشجویان با اشاره به برگزاری ۲ مسابقه در یک روز در رقابت‌های دانشجویان جهان گفت: اولین بار است که مسابقات با این شیوه برگزار می‌شود، همیشه عادت داریم هفته‌ای یک بار مسابقه دهیم و تیم را برای مسابقات بعدی آماده کنیم، اما حالا مجبوریم بازیکنان را به لحاظ تغذیه، ریکاوری، تغذیه و استراحت مدیریت کنیم تا مشکلی برای مسابقات نداشته باشند.

وی ادامه داد: شناخت چندانی از حریفان خود نداریم، اما فیلم بازی‌های چند تیم در اختیارمان است که امیدواریم با نتایج خوب بتوانیم قهرمان مسابقات شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک