معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا و کنورث


معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا و کنورث

تویوتا با معرفی کامیون سلول سوختی الکتریکی جدید در بندر لس‌آنجلس روز زمین را گرامی داشته است. این کامیون که با همکاری کنورث توسعه یافته حاصل تکامل کامیون‌های قبلی معرفی شده یعنی آلفا و بتا بوده است. این کامیون‌ها به عنوان بخشی از پروژه‌ی پورتال ساخته شده بودند. کامیون موردبحث بر پایه‌ی کنورث T680 کلاس... The post معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا...

تویوتا با معرفی کامیون سلول سوختی الکتریکی جدید در بندر لس‌آنجلس روز زمین را گرامی داشته است.

معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا و کنورث
این کامیون که با همکاری کنورث توسعه یافته حاصل تکامل کامیون‌های قبلی معرفی شده یعنی آلفا و بتا بوده است. این کامیون‌ها به عنوان بخشی از پروژه‌ی پورتال ساخته شده بودند.

معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا و کنورث
کامیون موردبحث بر پایه‌ی کنورث T680 کلاس 8 بنا شده و از تکنولوژی سلول سوختی الکتریکی تویوتا استفاده می‌کند. این دو شرکت جزئیات بیشتری را منتشر نکرده‌اند اما گفته شده کامیون جدید تویوتا توانایی‌های کامیون‌های قبلی را بهبود بخشیده زیرا دارای پرفورمنس بهتر و تناسبات ابعادی ارتقا یافته‌ای می‌باشد. این کامیون جدید محدوده‌ی حرکتی تخمینی فراتر از 483 کیلومتری داشته و بنا به گفته‌ی تویوتا، این برد دو برابر میزان مسیری است که کامیون‌ها به‌صورت متوسط در یک روز طی می‌کنند.

معرفی کامیون سلول سوختی تویوتا و کنورث
در کل 10 کامیون به عنوان بخشی از پروژه‌ی آلایندگی صفر کمپانی ساخته می‌شود و از آن‌ها برای حمل محموله‌های رسیده به بندر لس‌آنجلس و لانگ بیچ استفاده خواهد شد. 4 دستگاه از این کامیون‌ها توسط سرویس‌های لجستیکی تویوتا به کار گرفته می‌شوند. این کارخانه مسئول توزیع محصولات تویوتا در آمریکا می‌باشد.

خودروهای سلول سوختی طرفداران زیادی در میان مشتریان ندارند اما معاون رئیس تویوتا موتور آمریکا گفته این خودروساز به توسعه‌ی تکنولوژی سلول سوختی الکتریکی به عنوان قوای محرکه‌ی محصولات آتی متعهد است زیرا مجموعه‌ای پاک هستند و می‌توانند نیازهای متنوع را بدون ایجاد آلایندگی برآورده کنند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403