تجار کهگیلویه و بویراحمد با بازار عراق آشنا می شوند


تجار کهگیلویه و بویراحمد با بازار عراق آشنا می شوند

یاسوج- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: واحد آموزشی اتاق بازرگانی یاسوج سمینار تخصصی اصول تجارت با بازارعراق را برگزار می کند.

جبار کیانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را با عنوان «اصول تجارت با بازار عراق» برگزار می کند.
وی افزود: این سمینار از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ روز پنجشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار می شود.
کیانی پور بیان کرد: شهریه این دوره 500 هزار ریال و برای دارندگان کارت بازرگانی و کارت عضویت اتاق 350 هزار ریال خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: پرداخت هزینه این دوره آموزشی از طریق واریز به حساب شماره ۲۱۴۳۹۴۱۹۷۴ بانک ملت به نام اتاق بازرگانی یاسوج و یا پرداخت بصورت حضوری در روز ثبت نام انجام می شود.
کیانی پور تصریح کرد: شرکت کنندگان گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
وی عنوان کرد: نام نویسی به صورت سیستمی از ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه انجام می پذیرد.
کیانی پور ابراز داشت: در این سمینار مباحثی مانند آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی، امنیتی و تجاری عراق، امور بانکی، قراردادها، نمایشگاهها، تبلیغات، ثبت شرکت و برند و سرمایه گذاری، امور گمرکی، استاندارد، حمل و نقل، ویزا و اقامت در این کشور توسط مهدی نجات‌نیا (رایزن بازرگانی سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق) ارائه خواهد شد.
کیانی پور افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس بگیرند.
9928/6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی