ارعاب اذهان عمومی در غرب با تخدیش نام اسلام


ارعاب اذهان عمومی در غرب با  تخدیش نام اسلام

اصطلاحاتی مانند «شریعت»،«جهاد» و «اسلام سیاسی» از جمله عبارت هایی هستند که تعریف مشخصی از آنها در غرب وجود ندارد و تنها به طور عمد برای ایجاد اضطراب در اذهان عمومی و ترس از اسلام و مسلمانان به کار گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « trtworld »،افزایش جرائم ناشی از نفرت علیه مسلمانان در اتریش بخشی از روند گسترده تری است که تاثیر واقعی و منفی بر روی امنیت آنها در اروپا می گذارد.

گزارش نژادپرستی ضد مسلمانان در سال 2018 میلادی نشان دهنده افزایش چشمگیر اقدامات ضد اسلامی در اتریش است.هدف اصلی این حملات زنان هستند. در سال 2017 میلادی،309 حمله علیه مسلمانان گزارش شد و در سال 2018 میلادی تعداد این حملات با 74 درصد افزایش به 540 مورد رسید.

نژادپرستی ضد مسلمانان تبدیل به یک مشکل روزانه در اتریش شده است و این خطر وجود دارد که این رفتار تبدیل به یک امر عادی در فضای اجتماعی و سیاسی این کشور بشود.

کمپین بدنام سازی مسلمانان در اتریش و اروپا

«سباستین کورز»،صدر اعظم فدرال اتریش از حزب خق دموکراتیک مسیحی حمله اخیر یک شهروند اتریشی به یک زن جوان مسلمان در حالی که او را «حیوان» خطاب کرده بود را محکوم کرد .

وی در این باره گفت :«ما حامی همزیستی مسالمت آمیز همه مذاهب هستیم.»

این در حالی است که خود کورز و معاونش در کمپین بدنام کردن اسلام و پیروانش شرکت دارند.

بر اساس این گزارش،کل کمپین انتخاباتی آنها در سال 2017 میلادی مقابله با «اسلام سیاسی» بود که در حقیقت اسلام و پیروانش را در پشت این اصطلاح نشانه گرفته بود.

اصطلاحاتی مانند «شریعت»،«جهاد» و «اسلام سیاسی» از جمله عبارت هایی هستند که تعریف مشخصی از آنها در غرب وجود ندارد و تنها به طور عمد برای ایجاد اضطراب در اذهان عمومی و ترس از اسلام و مسلمانان به کار گرفته می شود.

قبل از استفاده از چنین اصطلاحاتی مهم است که آنها را به طور روشن تعریف کنید و دیدگاه های مختلف در مورد موضوع را بیان کنید. ابهام این اصطلاحات به اهداف ضد اسلامی دولت اتریش کمک می کند.

در نتیجه این رویکردها اختلاف بین مسلمانان و غیر مسلمانان عمیق تر و عمیق تر می شود چرا که سیاستمداران و دیگر شخصیت های بلندپایه و دارای مقام کماکان به بدنام کردن اسلام ادامه می دهند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه