ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم


ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

چشم ها مهم ترین عضو در صورت هستند که لازم هست در هنگام آرایش کردن توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید تا زیباتر و جذاب تر از همیشه دیده شوند. برای آرایش چشم ها چند ترفند و توصیه کاربردی و مهم وجود داره که اگه به این نکات توجه کنید، ارایش چشم خیلی بهتر و خیره کننده تری خواهید داشت. در ادامه همراه باشید و ترفندهای مهم و کاربردی برای آرایش چشم رو یاد...

چشم ها مهم ترین عضو در صورت هستند که لازم هست در هنگام آرایش کردن توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید تا زیباتر و جذاب تر از همیشه دیده شوند. برای آرایش چشم ها چند ترفند و توصیه کاربردی و مهم وجود داره که اگه به این نکات توجه کنید، ارایش چشم خیلی بهتر و خیره کننده تری خواهید داشت. در ادامه همراه باشید و ترفندهای مهم و کاربردی برای آرایش چشم رو یاد بگیرید!

ابروهای خود را پُر کنید!

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

ابروهای منظم و تر و تمیز مثل یک قاب برای چهره هستند و باعث میشن تا چشم ها توجهات بیشتری رو به خود جلب کنند. اولین توصیه آرایشی این هست که سایه ابرو مناسب و هم رنگ بروهاتون رو پیدا کنید و ستفاده از اون ابروها رو خیلی خوب حالت بدید و پُر کنید. بهتره برای پُر کردن ابروها چه داد ابرو و چه ایه ابرو، از خطوط باریک که شبیه به تارهای مو ابرو هستند استفاده کنید تا شکل و ظاهر طبیعی تری برای ابروها ایجاد بشه.

آرایش چشم رو رایمر سایه چشم شروع کنید

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

اگر قصد سایه زدن به پلک ها رو دارید بهتره که قبل از شروع آرایش چشم، حتما پرایمر سایه چشم رو بر روی پلک بزنید. این پرایمر کمک میکه تا سایه چشم موندگاری بیشتری روی پلک داشته باشه و همچنین از ترک خوردن، چین خوردن و ریختن سایه چشم هم جلوگیری میکنه.

ایجاد عمق برای چشم ها

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

برای اینکه بعد از ارایش کردن، چشم های درشت تر و زیباتری داشته باشید باید ستفاده از سایه چشم مناسب، عمق خوبی رو برای چشم هاتون ایجاد کنید. ابتدا تمام سطح چشم رو ستفاده از یک سایه روشن که نزدیک به رنگ پلک هست پوشش بدید و بعد ستفاده از یک سایه چشم تیره تر، بالای گودی چشم و قسمت بیرونی گوشه چشم رو سایه بزنید. این ترفند آرایشی کمک میکنه تا چشم هاتون عمق پیدا کنند. البته باید رنگ تیره سایه چشم رو به خوبی نگ پابه ترکیب کنید تا هیچ مرزی بین دو رنگ سایه چشم وجود نداشته باشه.

انتخاب رنگ درست و مناسب برای سایه چشم

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

مهم ترین کاری که باید در هنکام آرایش چشم ها انجام بدید این هست که رنگ مناسبی رو برای سایه چشم انتخاب کنید تا رنگ چشم هاتون بهتر و زیباتر دیده بشه. بهتره رنگ سایه چشم رو متناسب نگ چشم هاتون انتخاب کنید.

مثلا اگر چشم های آبی دارید، رنگ های برنزی و مسی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود، اگر رنگ چشم هاتون سبز، فندوقی و قهوه ای هست به دنبال سایه چشم هایی بروید که در محدوده ی رنگ بنفش و بنفش مایل به خاکستری هستند.

علاوه بر این در هنکام انتخاب رنگ سایه چشم باید به رنگ پوستتون هم توجه داشته باشید. هرچه رنگ پوست تیره تر باشد، باید رنگ سایه چشم رو گرمتر انتخاب کنید.

خط چشم رو فراموش نکنید

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

بهتره ستفاده از خط چشم ژلی یا مدادی، خطی رو در امتداد خط مژه هاتون بکشید. اگر رنگ چشم هاتون روشن هست، خط چشم قهوه ای رو برای اینکار انتخاب کنید و اگر چشم هاتون قهوه ای هست، بهتره ستفاده از خط چشم مشکی، چشم هاتون رو جذاب تر و خیره کننده تر نشون بدید.

علاوه بر این میتونید انتهای خط چشم رو کمی از گوشه خارجی چشم هم بیرون بکشید تا چشم هاتون کشیده تر دیده بشه و همچنین ستفاده از یک براش زاویه دار و مقداری سایه جشم مشکی، خط باریکی زیر خط مژه پایین هم بکشید تا حالت چشم ها بهتر و زیباتر دیده بشه.

از هایلایتر استفاده کنید

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

مقدار کمی از هایلایتر درخشان رو در زیر قوس ابرو و گوشه داخلی چشم ها بزنید. این ترفند ساده باعث میشه تا چشم هاتون درشت تر و شاداب تر دیده بشه.

ریمل مژه رو فراموش نکنید

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

در آخرین مرحله از آرایش چشم باید حتما از ریمل استفاده کنید. قبل از ریمل زدن، ابتدا مژه هاتون رو رمژه کمی حالت بدید و بعد ۲ تا ۳ لایه ریمل روی مژه ها بزنید. ریمل زدن به مژه ها به راحتی باعث میشه تا چشم هاتون درشت تر و زیباتر دیده بشه.

مطالب مرتبط:

آموزش تصویری آرایش چشم جذاب و زیبا

آرایش ساده و سریع چشم و صورت در منزل

نکات حرفه ای برای آرایش چشم های نزدیک به هم

آرایش چشم های اصله، آرایشی برای کم کردن فاصله بین دو چشم

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

ترفندهای آرایشی کاربردی و مهم برای آرایش چشم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی