عرضه خدمات پستی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران


باجه‌های پست در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حامد شمس مدیرکل روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: همزمان با نخستین روز گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خدمات پستی در 2 مکان شامل غرفه اصلی ضلع جنوب، و داخل صحن عرضه می شود و یک غرفه سیار...

عرضه خدمات پستی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران
باجه‌های پست در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حامد شمس مدیرکل روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: همزمان با نخستین روز گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خدمات پستی در ۲ مکان شامل غرفه اصلی ضلع جنوب، و داخل صحن عرضه می شود و یک غرفه سیار نیز در سطح نمایشگاه به ارائه خدمات پستی می پردازد.
شمس با اشاره به این که در این رویداد بزرگ فرهنگی شرکت ملی پست تمهیدات ویژه‌ای را برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در نظر گرفته است، افزود: خریداران کتاب و بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست با کمال اطمینان کتاب‌های خریداری شده خود را به سراسر کشور ارسال و از خدمات ویژه پست در این نمایشگاه بهره مند شوند.
مدیرکل روابط عمومی پست با تاکید بر این که این شرکت کوشیده است تا با هماهنگی و توافقات به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات ویژه ای در طول برگزاری نمایشگاه به هموطنان ارایه نماید، اظهار داشت: علیرغم افزایش فزاینده هزینه ها، پست بنا بر مسئولیت فرهنگی خود نرخ قبول و ارسال بسته های کتاب را همانند سال گذشته برای تهران هر کیلو ده هزار ریال و سایر نقاط کشور دوازده هزار ریال در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شبکه پستی کشور در طول برگزاری نمایشگاه، بیش از ۱۴هزار بسته کتاب در سراسر کشور توزیع کرد.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و غرفه های پستی در این مدت آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند