6 شهرستان لرستان به طرح تجمیع فوریت های پلیسی متصل می شود


6 شهرستان لرستان به طرح تجمیع فوریت های پلیسی متصل می شود

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: مراکز فوریتهای پلیسی 6 شهرستان لرستان به طرح تجمیع فوریت های پلیسی متصل می شود.

به گزارش ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در نشست خبری که در محل فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد، افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده شهرستان بروجرد نیز تا3 ماه آینده به طرح تجمیع فوریتهای پلیسی متصل می شود.
وی اظهار داشت: لرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد و قاچاق کالا و مفاسد اخلاقی جز استان های برتر کشور است و با اجرای طرح جلوگیری از سگ گردانی با خودرو و بدحجابی بانوان در حین رانندگی این معضل نیز حل خواهد شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: دریکماه گذشته سرقت در شهرستان بروجرد 11 درصد کاهش یافته و کشف سرقت و دستگیری سارقان 23 درصد افزایش داشته است.
سردارمهدیان نسب اضافه کرد: همچنین با تدابیر امنیتی نزاع دسته جمعی در بروجرد با 18 درصد کاهش رو برو بوده و اجرای طرح های عملیاتی 39 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: کشف مواد مخدر در بروجرد 42 درصد افزایش یافته و 498 معتاد متجاهر در یکماه گذشته دستگیر شدند.
وی با اشاره به ارتقا کلانتری 11 بروجرد و کلانتری اشترینان بیان کرد: بروجرد اولین شهرستان استان است که به عنوان نظارت ستادی انتخاب شده زیرا بروجرد ناوگان خودرویی مناسبی برای اجرای این طرح دارد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلانتری روستای شیروان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تفاهم نامه نیز برای راه اندازی کلانتری 15 روستای جهان آباد انجام شده است.
سردارمهدیان نسب افزود: در صورت مساعدت شهرداری بروجرد برای اختصاص زمین با 23 هزار متری ستاد جدید فرماندهی انتظامی شهرستان احداث می شود.
وی با اشاره به جاری شدن سیل در پلدختر و معمولان در فروردین ماه امسال افزود: در سیل اخیر 200 نفر از همکاران نیروی انتظامی لرستان و یکهزار نفر نیروی اعزامی از استان های همجوار با گشت های موتوری امنیت مناطق سیل زده را برقرار کردند.
وی اظهار داشت: 240 نفر از پرسنل نیروی انتظامی لرستان در راستای لایروبی منازل در پلدختر همکاری کردند و 14 کامیون وسایل مورد نیاز سیل زدگان با نظارت نیروی انتظامی توزیع شد.
وی باین کرد: سه چادر امدادی توسط بهداری نیروی انتظامی در مناطق سیل زده برپا و پنج هزار نفر ویزیت رایگان شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده نیروی انتظامی لرستان صبح سه شنبه در صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بروجرد شرکت کرد و سپس از بخشهای مختلف ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد بازدید به عمل آورد.
7190/7273

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی