روش های مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشریح شد


روش های مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشریح شد

خسروی روش های مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی و بنیادهای خیریه را در امر مقدس مدرسه سازی در سطح شهرستان خوسف را تشریح کرد.

«رضا خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف در خصوص روش های مشارکت خیرین مدرسه ساز شهرستان، اظهار داشت: هریک از خیرین می توانند در راستای توسعه زیر بنایی علمی و فرهنگی شهرستان در خصوص ارائه خدمات فنی، هنری، مشاوره و پرداخت وجه نقد به هر میزان و مبلغ کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان خوسف افزود: خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب جاری 0105615522002 و یا شماره کارت 6037991899642320 بانک ملی شعبه خوسف به نام مجتمع خیرین مدرسه ساز واریز کنند.

خسروی واگذاری املاک و مستغلات به آموزش و پرورش جهت تبدیل به مراکز آموزشی و تعمیر و بازسازی مدارس قدیمی و خرید تجهیزات آموزشی را از دیگر روش های کمک های خیرین برشمرد و گفت: کار خیر مدرسه سازی صدقه جاریه، بهترین محل مصرف دیه و بهترین مصرف ولیمه حج است.

وی ایجاد کارگاه جهت هنرستان کاردانش امام حسین(ع)، خوابگاه جهت دبیرستان علامه امینی، سالن غذاخوری در دبیرستان حضرت زینب(س)، آموزشگاه شش کلاسه دوره ابتدایی در بافت جدید شهر و آموزشگاه یک کلاسه دوره ابتدایی در مزار شاه سلیمان علی را از نیازها و فضاهای آموزشی جدید برشمرد و گفت: خیرین می توانند در پروژه های در حال تکمیل مانند حصارکشی آموزشگاه های روستایی و اردوگاه حاج حسین امینی، تکمیل انبار، کف سازی و ساخت سرایداری ساختمان مدیریت، حصار کشی کمک کننده باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوسف بیان کرد: تامین وسائل نقلیه و حمل و نقل دانش آموزان روستایی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تجهیزات خوابگاهی از دیگر نیازهای آموزشی شهرستان خوسف است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)