رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8


معمولا بعد از اینکه به ویندوز 8 سیستم تان را ارتقا دادید یا اینکه سیستم را به سمت ویندوز 8 ارتقا دادید به احتمال زیاد مجبور خواهید بود محصول تان را فعال کنید. برخی از کاربران در ادامه فرآیند فعالسازی ویندوز 8 و ویندوز 10 با خطایی همچون خطای 0xc004f074 مواجه می شوند. رفع مشکل ارور 0x80070015 در ویندوز 10 ، 8 رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز...

رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

معمولا بعد از اینکه به ویندوز ۸ سیستم تان را ارتقا دادید یا اینکه سیستم را به سمت ویندوز ۸ ارتقا دادید به احتمال زیاد مجبور خواهید بود محصول تان را فعال کنید. برخی از کاربران در ادامه فرآیند فعالسازی ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ با خطایی همچون خطای ۰xc004f074 مواجه می شوند.

رفع مشکل ارور ۰x80070015 در ویندوز ۱۰ ، ۸

رفع مشکل ارور ۰xc004f074 در ویندوز ۱۰ و ۸
رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

برای برطرف کردن این خطا در ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ روش های زیادی وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برای برطرف کردن چنین خطایی دستورالعمل های زیر را به دقت دنبال کنید. اگر تاخیری در اجرای این موارد داشته باشید ممکن است به درستی نتوانید از شر خطای ۰xc004f074 خلاص شوید و سیستم تان را فعال کنید.

رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

استفاده از دستور slmgr.vbs:

در صفحه استارت ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰، بر روی ایکون دسکتاپی که در منو دارید کلیک چپ کنید. وقتی دسکتاپ را باز کردید باید بر روی دکمه استارت کلیک چپ کنید و بر روی آیکون Command Prompt هم کلیک چپ کنید اما مطمئن شوید که دسترسی ادمین دارید. برای اینکه بتوانید Command Prompt را با دسترسی ادمین باز کنید باید بر روی Command Prompt راست کلیک کنید و Run as administrator را انتخاب نمایید. اگر پیامی برایتان باز شد عبارت yes را بزنید تا فرآیند تکمیل شود. در پنجره Command Prompt باید دستور زیر را بنویسید:

slmgr.vbs –ipk YYYYY- YYYYY – YYYYY – YYYYY – YYYYY

توجه داشته باشید که حروف Y را با product key number تان جایگزین کنید. product key باید ۲۵ عدد داشته باشد.

حالا اینتر را بزنید. دستور زیر را دوباره در پنجره command prompt بنویسید:

slmgr.vbs –ato

دکمه اینتر را بر روی کیبوردتان بزنید. ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰ تان را ریبوت کنید و ببینید باز هم خطایی دریافت می کنید یا خیر.

رفع مشکل ارور ۰x800F0955 هنگام نصب آپدیت ورژن ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰

استفاده از دستور Slui 3:

وقتی در صفحه استارت هستید باید کلیدهای ویندوز و R را فشار دهید و نگه دارید حالا پنجره Run برایتان باز می شود. باید در پنجره باز شده عبارت Slui 3 را وارد کنید. دکمه اینتر را از روی کیبوردتان بزنید. در پنجره بعدی که برایتان ظاهر می شود product key سیستم عامل را وارد کنید. بر روی دکمه activate کلیک چپ کنید یا بر آن ضربه بزنید. ویندوز یا ویندوز ۱۰ تان را ریبوت کنید. ببینید مشکل تان هنوز حل شده است یا خیر.

اجرای اسکن SFC:

پنجره Command Prompt را همانند مراحل قبلی باز کنید. باز هم باید دسترسی ادمین داشته باشید اگر پنجره ای برایتان باز شد yes را بزنید در پنجره Command Prompt دستور sfc /scannow را وارد کنید
رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8
اجازه دهید sfc اجرا شود. وقتی کار این دستور تمام شد سیستم تان را ریبوت کنید. ببینید مشکل تان حل شده است یا خیر.

اجرای عیب یاب فعالسازی و به روزرسانی:

از آنجایی که این خطل معمولا کمی بعد از نصب آخرین به روزرسانی ها بر روی رایانه رخ می دهد اجرای عیب یاب به روزرسانی می تواند مشکل تان را برطرف کند. به بخش Settings > Update Security > Troubleshooter > بروید و عیب یاب به روزرسانی را انتخاب و اجرا کنید.

رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

اگر خطا همچنان وجود داشت عیب یاب فعالسازی ویندوز ۱۰ را هم اجرا کنید. به بخش Settings > Update Security > Activation > Troubleshooter بروید.

منتظر بمانید تا این ابزار فرایند عیب یابی را کامل کند . سپس رایانه را ریستارت کنید و ببینید مشکل تان برطرف شده است یا خیر.

رفع ارور ۰x80070422 و ۰x80072EFD و Windows Update در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۷ و ویستا

رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید:

اگر بعد از انجام دادن مراحل بالا باز هم مشکل تان برطرف نشد باید با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید و از آن ها بخواهید product key را عوض کنند. در برخی از موارد وقتی چندین بار product key را می زنید ممکن است توسط سرور بلاک شود. در چنین شرایطی باید product key را ریست کنید و از تیم پشتیبانی کمک بگیرید. امیدواریم مراحل بالا به شما کمک کند مشکل تان را در این زمینه برطرف کنید.

نوشته رفع مشکل ارور ۰xc004f074 در ویندوز ۱۰ و ۸ اولین بار در ترفند سیتی. .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

رفع مشکل ارور 0xc004f074 در ویندوز 10 و 8

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز