آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا


آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا

پورشه 911 هیولایی ترسناک برای پیست است. همه‌ی ما این را می‌دانیم و چندین بار در اخبار و مقالات گوناگون به ذات اسپورت این خودرو اشاره کرده‌ایم. این خودرو به تازگی در پیست رود آتلانتا آفتابی شده است. همان‌گونه که از نام پیست مشخص است، رود آتلانتا در نزدیکی برسلتون جورجیا قرار داشته و با... The post آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا appeared...

پورشه 911 هیولایی ترسناک برای پیست است. همه‌ی ما این را می‌دانیم و چندین بار در اخبار و مقالات گوناگون به ذات اسپورت این خودرو اشاره کرده‌ایم. این خودرو به تازگی در پیست رود آتلانتا آفتابی شده است. همان‌گونه که از نام پیست مشخص است، رود آتلانتا در نزدیکی برسلتون جورجیا قرار داشته و با طول 3.8 کیلومتری اگرچه شرایط بسیار سخت استقامتی پیستی همچون نوربرگ رینگ را ندارد اما یک پیست فنی پرسرعت است که برخی پیچ‌های سخت و مسیرهای مستقیم باعث می‌شوند ماهرترین رانندگان نیز به سختی بیفتند.

آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا
در خبرهای قبلی یک دستگاه پورشه 911 GT2 RS توئین توربو وارد این پیست شده بود و زمان 1 دقیقه و 24.88 ثانیه‌ای آن رکورد جدیدی برای رود آتلانتا بوده است. این بار هم نوبت به پورشه 911 GT3 RS رسیده تا توانایی‌های خود را نشان دهد. این خودروی تنفس طبیعی زمان 1 دقیقه و 26.24 ثانیه را ثبت کرده که تنها حدود 1 ثانیه بیشتر از برادر قوی‌تر می‌باشد. این خودرو قدرت 520 اسب بخاری داشته درحالی‌که قدرت GT2 RS یاد شده به 700 اسب بخار می‌رسد. شایان ذکر است پورشه با GT3 خود رکورد کوروت ZR1 (قدرت 755 اسب بخار) را نیز شکسته است. البته اختلاف دو خودرو در حد چند میلی‌ثانیه بوده اما خب همین فاصله هم ارزشمند است زیرا فاصله‌ی قدرتی پورشه و شورولت به‌اندازه‌ی قدرت فولکس‌واگن گلف GTI است.

آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا
در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم توانایی‌های فوق‌العاده‌ی GT3 را مشاهده کنیم. جی متر حاضر در ویدئو که کنار سرعت‌سنج دیده می‌شود برخی اوقات عدد قابل‌توجه 1.7 جی را نیز نشان می‌دهد و حتی در برخی موارد و در زمان ترمزهای سنگین عدد 1.5 جی هم ثبت می‌شود. تنها نقطه‌ای از پیست که GT2 RS برتری خود را نشان داده به خط مستقیم مربوط می‌شود که سرعت آن بیشتر از GT3 RS می‌باشد.

آتش‌بازی پورشه 911 GT3 RS در آتلانتا
گفته شده نسل بعدی 911 GT3 RS پیشرانه‌ی تنفس طبیعی خود را حفظ خواهد کرد. امیدواریم پورشه با نسل جدید این هیولا هم به رود آتلانتا بازگردد تا ببینیم این بار چه رکوردی را بر جای خواهد گذاشت.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)