فراری در یک نقطه ی حساس برای توسعه SF90


فرمول یک ایران – سباستین فتل معتقد است که فراری با یک تصمیم کلیدی رو به رو است که این مهم درباره ی توسعه SF90 در نیم فصل فرمول یک 2019 خواهد بود. تست های پیش فصل نشان داد که قرمزها از برتری قابل توجهی نسبت به دیگر تیم ها برخوردار هستند اما در مسابقه ی ابتدایی 2019 در استرالیا، هر دو راننده ی فراری فاقد سرعت لازم برای کسب سکو بودند. در بحرین چارلز...

فرمول یک ایرانسباستین فتل معتقد است که فراری با یک تصمیم کلیدی رو به رو است که این مهم درباره ی توسعه SF90 در نیم فصل فرمول یک 2019 خواهد بود.

تست های پیش فصل نشان داد که قرمزها از برتری قابل توجهی نسبت به دیگر تیم ها برخوردار هستند اما در مسابقه ی ابتدایی 2019 در استرالیا، هر دو راننده ی فراری فاقد سرعت لازم برای کسب سکو بودند. در بحرین چارلز لکلرک در حالی که پیشتازی را در اختیار داشت، با مشکل موتوری، مسابقه را در رده سوم به پایان رساند و در چین نیز، مرسدسی ها جلوتر از دو راننده ی فراری قرار گرفتند.

پیکان های نقره ای با سه 1-2، عملکرد خیره کننده ای داشته اند و به همین دلیل فتل می گوید که تیم با چند هفته ی بسیار کلیدی رو به رو است تا مسیر توسعه خودرو را برای نیم فصل 2019 مشخص کند:

ما خودروی بسیار قوی در اختیار داریم و هیچ اشتباهی در آن وجود ندارد اما به نظر من، ما هنوز نتوانسته ایم که استفاده لازم را از آن ببریم، به خصوص برای من اینگونه بوده است.

فراری در یک نقطه ی حساس برای توسعه SF90فراری در یک نقطه ی حساس برای توسعه SF90 سباستین فتل و چارلز لکلرک – بحرین 2019

راننده ی آلمانی اولین سکوی خود را در چین کسب کرد اما هنوز خوشحال نیست:

نسبت به جایی که در ابتدا قرار داشتیم، من کاملا خوشحال نیستم. بدیهی است که سه پیستی که تا به الآن در آن ها بوده ایم، کاملا متفاوت هستند.

شرایطی که در آن بوده ایم متفاوت بوده اما ما شروع به دیدن برخی الگوها کرده ایم، بخصوص در گرندپری ها فهمیده ایم که به چه چیزی نیاز داریم و البته من به چه چیزی نیاز دارم تا واقعا این ماشین را از حالت آکبند خارج کنیم. (از تمام توان آن استفاده کنیم.)

برای فهمیدن اینکه در ماه های آینده قرار است در چه مسیری حرکت کنیم، این چند هفته و هفته های بعدترش بسیار مهم خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند