مشخصات موتو Z4 لو رفت؛ نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین 48 مگاپیکسلی


رسانه کلیک – مشخصات موتو Z4 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی و چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می شود. در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی موتور Z4 پلی در فضای مجازی بودیم. به تازگی مشخصات موتو Z4 لو رفته است. […] نوشته مشخصات موتو Z4 لو رفت؛ نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین 48 مگاپیکسلی اولین...

رسانه کلیک – مشخصات موتو Z4 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی و چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می شود.

در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی موتور Z4 پلی در فضای مجازی بودیم. به تازگی مشخصات موتو Z4 لو رفته است.

بر اساس افشاگری جدید، قدرت این اسمارت فون را چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می کند که تفاوتی با موتو Z4 پلی ندارد. با توجه به این موضوع که با گوشی جایگزین موتو زد 3 روبه‌رو هستیم، استفاده از پردازنده سری 600 اسنپدراگون تا حدودی عجیب به نظر می رسد.

مشخصات موتو زد 4 به استفاده از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره می کند که البته این دوربین در نسخه Play این گوشی هوشمند نیز حضور پیدا می کند. کاربران گوشی موتو Z4 برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 25 مگاپیکسلی استفاده کنند.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند در شرایط نوری ضعیف، پیکسل ها را با یکدیگر ادغام کرده و تصاویر را با رزولوشن 12 و 6 مگاپیکسل ثبت می کنند. این موضوع به معنای افزایش کیفیت تصاویر است.

مشخصات موتو Z4 لو رفت؛ نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین 48 مگاپیکسلی

این احتمال وجود دارد که شایعه جدید اشتباه باشد چرا که تفاوت چندانی میان موتو Z4 و موتو زد 4 پلی وجود ندارد، البته موتو زد 4 به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز می شود. موتو Z4 پلی از نمایشگر 6.22 اینچی بهره می برد.

موتورولا برای محصولات آینده خود سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در نظر می گیرد و همچنین آن ها را به برش نمایشگر قطره ای مجهز می کند. وظیفه تامین انرژی این محصولات بر عهده یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

موتورولا قصد دارد محصولات آینده خود را همراه با جک 3.5 میلی متری هدفون روانه بازار کند. در حالی که موتو Z4 به صورت 4G روانه بازار می شود، از موتو ماد 5G پشتیبانی می کند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...