مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در چین و روسیه


سفیر کشورمان در چین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی ایفا کرده و اکنون یک نیروی دفاعی موثر در غرب آسیا بشمار می رود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از پکن ؛ محمد کشاورز زاده سفیر کشورمان در جمهوری خلق چین در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پکن گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی ایفا کرده و اکنون یک نیروی دفاعی موثر در غرب آسیا بشمار می رود.


در همین حال مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور ده ها نفر از سفرا، وابستگان نظامی، مسئولان دولتی و نمایندگان و مسئولین پارلمان های فدراسیون روسیه برگزار شد.
مهدی سنایی" سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه با گرامیداشت روز ارتش، گفت: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و نیروهای مسلح ایران همواره خواهان صلح و آرامش بوده و نقش ارزنده ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته اند.
سفیر کشورمان با اشاره به اقدام غیر منطقی و نادرست آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور دیگر، افزود: این اقدام در کنار سایر اقدامات آمریکا، صلح و ثبات منطقه را تهدید می کند.
"مهدی سنایی" تاکید کرد: فعالیت های نظامی و موشکی ایران فقط بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور، هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.
سفیر کشورمان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روابط دوستانه ایران و روسیه اظهار داشت: همکاری های دفاعی دو کشور را در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام