سرجیو پرز: دورانم در مک لارن به اعتبارم آسیب زد


فرمول یک ایران – سرجیو پرز می گوید که یک فصل رانندگی او برای تیم مک لارن، به اعتبارش در فرمول یک آسیب زده و باعث شد تا صندلی فراری را از دست بدهد. این راننده ی مکزیکی در 2011 به همراه تیم سائوبر وارد فرمول یک شد و ارتباط این تیم سوئیسی با فراری عملا بدین معنا بود که پرز یکی از رانندگان آکادمی مارانلو است. با وجود این ارتباط با فراری و شایعاتی...

فرمول یک ایرانسرجیو پرز می گوید که یک فصل رانندگی او برای تیم مک لارن، به اعتبارش در فرمول یک آسیب زده و باعث شد تا صندلی فراری را از دست بدهد.

این راننده ی مکزیکی در 2011 به همراه تیم سائوبر وارد فرمول یک شد و ارتباط این تیم سوئیسی با فراری عملا بدین معنا بود که پرز یکی از رانندگان آکادمی مارانلو است. با وجود این ارتباط با فراری و شایعاتی درباره ی پیوستن پرز به این تیم اما این راننده برای فصل 2013 تیم مک لارن را انتخاب کرد. فصل فاجعه باری با مک لارن رقم خورد و او از تیم کنار رفته و کوین مگنوسن جایگزین او شد. پرز در پادکست فرمول یک درباره ی دورانش در مک لارن گفت:

دوران خوبی نبود به این دلیل که مک لارن در فرم بدی قرار داشت. باید با جنسن باتن، قهرمان جهان هم تیمی می شدم و به تیمش می رفتم.

دوران خوبی نبود زیرا خودرو هیچ عملکرد خوبی نداشت. ما در بین تیم های آن سال، ششم بودیم و در نهایت سکویی کسب نشد. با توجه به سطح تجربه ای که داشتم، همیشه برای استفاده از حداکثر توان خودرو در تقلا بودم.

سرجیو پرز: دورانم در مک لارن به اعتبارم آسیب زدسرجیو پرز: دورانم در مک لارن به اعتبارم آسیب زد سرجیو پرز و سباستین فتل

راننده ی مکزیکی در ادامه افزود:

اگر شما به 2012 برگردید، من یکی از اعضای فراری بودم و قصد داشتم برای 2014 با آن ها قرارداد ببندم. باید یک سال دیگر با سائوبر می ماندم و بعد از آن برای فراری رانندگی می کردم.

به مارانلو رفتم و با دومنیکالی صحبت کردم، او گفت که یک پیش قرارداد برای 2014 امضاء کنم. در آن زمان فراری، مرسدس و مک لارن علاقه به جذب من داشتند اما با خودم می گفتم”به یک خودروی رقابتی برای قهرمانی نیاز دارم”.

فرصت قرارداد با مک لارن پیش آمد و آن ها برای پنج سال متوالی برای قهرمانی رقابت کردند و چطور می شد به آن ها نه گفت؟ با آکادمی فراری خداحافظی کردم و به مک لارن رفتم. به نظر من امضاء قرارداد یک ساله اشتباه بود و مدیر برنامه هایم در آن موقع کار درستی انجام نداد.

داستان ناراحت کننده ای است و فکر می کنم این موضوع به اعتبار من در فرمول یک صدمه وارد کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی