قاتل زن میانسال آبیکی دستگیر شد


قاتل زن میانسال آبیکی دستگیر شد

قزوین - ایرنا - فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: متهم به قتل در شهر آبیک در حالی که قصد فرار داشت در کمتر از 2ساعت شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ مهدی حاجیان پنجشنبه شب در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 19 بعدازظهر امروز در پی تماس تلفنی مردی با پلیس 110مبنی بر قتل همسرش توسط یکی از دوستانش، بلافاصله عوامل گشت انتظامی آبیک جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه مشخص شد موضوع قتل صحت داشته است و این زوج آبیکی مورد حمله یکی از دوستان خانوادگی خود قرار گرفته اند که متاسفانه به علت ضربات شدید چاقو، زن صاحبخانه به قتل رسیده و همسرش نیز به علت ضربات متعدد چاقو دچار خونریزی شدیدی شده بود که به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان کرد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهم به قتل در شهرستان آبیک، با تشکیل کارگروهی از کارگاهان پلیس آگاهی استان، شهرستان آبیک و بویین زهرا در دستور کار قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با اقدامات فنی پلیس، متهم به قتل شناسایی و بازداشت شد. و کشف انگیزه این جنایت توسط کارگاهان نیروی انتظامی در دست بررسی است.
9925/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز