توتو ولف از ادعای تماس با مکس ورشتپن خنده اش گرفت


فرمول یک ایران – زمانی که توتو ولف خبر مربوط به هلموت مارکو که ادعا کرده بود مرسدس با مکس ورشتپن در تماس است را شنید، خنده اش گرفت. در اوایل این ماه بود که هلموت مارکو به یک رسانه آلمانی گفته بود که ولف به طور مستمر با ورشتپن در تماس بوده و یادآور شده بود که در قرارداد مکس، بندی مبنی بر عملکرد وجود دارد. او ادعا کرده بود که ولف با مکس و همچنین...

فرمول یک ایران – زمانی که توتو ولف خبر مربوط به هلموت مارکو که ادعا کرده بود مرسدس با مکس ورشتپن در تماس است را شنید، خنده اش گرفت.

در اوایل این ماه بود که هلموت مارکو به یک رسانه آلمانی گفته بود که ولف به طور مستمر با ورشتپن در تماس بوده و یادآور شده بود که در قرارداد مکس، بندی مبنی بر عملکرد وجود دارد. او ادعا کرده بود که ولف با مکس و همچنین پدرش، جوز ورشتپن در تماس است.

پدر ورشتپن، که دوستی نزدیکی با توتو دارد، به نظرش ادعای مارکو مسخره بوده و مدیر مرسدس هم می گوید که هنگام شنیدن این خبر، خنده اش گرفته بود:

هر سه ما به این ادعا خندیدیم! من شماره مکس را ندارم و تا به حال هیچوقت با او تماس تلفنی نداشته ام. همان گونه که مکس گفته، من و پدرش دوستی نزدیکی با هم داریم، من برایش احترام زیادی قائلم و او را دوست نزدیک خودم می دانم.

من و پدرش معمولا در مورد بچه ها و کارتینگ صحبت می کنیم، این که کی بچه ها را به کارتینگ ببریم و از چه تنظیماتی استفاده کنیم.

ما هیچوقت در مورد مکس و قراردادش گفتگویی نداشته ایم.

به دلایل درستی، مکس به تیم هوندا-ردبول وفادار است و به همین دلایل درست، ما هم به راننده های تیممان وفاداریم.

ما هیچ برنامه ای برای ارتباط گرفتن با مکس و پدرش نداریم، من نمی دانم این حرف ها از کجا آمده اند.

توتو ولف از ادعای تماس با مکس ورشتپن خنده اش گرفتتوتو ولف از ادعای تماس با مکس ورشتپن خنده اش گرفت والتری بوتاس، توتو ولف و لوئیس همیلتون

مدیر مرسدس در نهایت گفت که با توجه به یک-دو تیم در هر سه گرند پری این فصل، هیچ دلیل منطقی برای تغییر رانندگانش نمی بیند:

اولویت قرارداد ها برای فصل 2020 با والتری و لوییس است، پس از آن به پدوک می رویم و شرایط را بررسی می کنیم. هر چند که امیدوارم این راننده ها تا ابد با تیم باشند!

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)