کمک حوزه علمیه به سیل زدگان خوزستان درحال توزیع است


کمک حوزه علمیه به سیل زدگان خوزستان درحال توزیع است

اهواز- ایرنا- مدیر حوزه های علمیه خواهران درباره کمک های این مرکز به سیل زدگان خوزستان گفت: بخشی از این کمک ها به ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان ارسال و بخش دیگر نیز توسط خود حوزه علمیه خواهران بین مردم منطقه توزیع می شود.

به گزارش ایرنا خبرنگار حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: باتوجه به شرایط دشوار مردم سیل زده و همچنین تامین اقلام مورد نیاز آنها، حوزه علمیه خواهران نیز بر خود وظیفه دانست تا در دو مرحله کمک های خود را به دست مردم سیل زده برساند.
وی گفت: همچنین قرار است ستاد پشتیبانی فکری با حضور متخصصان در قم تشکیل و به سئوالات مطرح شده در اردوگاه های سیل زدگان پاسخ داده شود.
حجت الاسلام بهجت پور افزود: اختیار تعطیلی کلاس های درسی حوزه علمیه خواهران در مناطق سیل زده به مدیران استانی داده شده تا آنها بر اساس شرایط و با تشخیص خود کلاس ها را تعطیل و اقدام به برگزاری کلاس جبرانی کنند.
وی ادامه داد: همچنین قرار است امتحانات حوزه علمیه خواهران در مناطق سیل زده خوزستان در 2نوبت برگزار شود.
ستاد حوزه علمیه خواهران برای سیل زدگان در مرکز عصمتیه اهواز تشکیل شده است.
در حالی که سیلاب در برخی روستاهای شوش، شوشتر و حمیدیه فروکش کرده، در روزهای اخیر تعدادی از روستاهای شادگان زیر آب رفته و تعداد بیشتری از روستاهای شهرستان کارون دچار سیل شده اند.
به گفته وزیر کشور، 400 نفر از جمعیت خوزستان در معرض سیلاب بوده اند.
7152/ 6037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403