مربیان رشته های هنری البرز برای تمدید کارت اقدام کنند


مربیان رشته های هنری  البرز برای تمدید کارت اقدام کنند

کرج - ایرنا - معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: متقاضیان کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس برای دریافت یا تمدید کارت خود اقدام کنند.

سارا بهراد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس می‌توانند برای دریافت کارت صلاحیت تدریس و تمدید کارت قبلی خود از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی aes.farhang.gov.ir اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: متقاضیان کارت جدید، در صورتی که پیش از این برای تمدید در سامانه دارای پرونده هستند، می‌توانند با ورود به همان پنل، بدون نیاز به وارد کردن تمام مدارکی که جهت تمدید وارد کرده بودند، درخواست خود را تمدید و از منوی ثبت درخواست وارد نمایند.
بهراد گفت: این سامانه از تاریخ 27 فروردین به روز و موارد امکان ثبت کارت جدید، امکان درخواست چندین کارت مختلف برای یک متقاضی، امکان ویرایش اطلاعات متقاضی به جز کد ملی و بسیاری تغییرات برای بهبود عملکرد سامانه در آن فعال شده است.
وی ادامه داد: ویرایش اطلاعات در صورت ارسال پرونده به فرآیند بررسی فقط برای کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ممکن است و برای متقاضی قفل می شود.
بهراد گفت: همچنین درخواست های جدید بعد از بررسی در دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت خانه به مرحله در انتظار آزمون می روند.
7414/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان