متحدان منطقه‌ای آمریکا علیه ایران در پروژه شکست سرمایه‌گذاری می‌کنند


متحدان منطقه‌ای آمریکا علیه ایران در پروژه شکست سرمایه‌گذاری می‌کنند

دفتر حفاظت منافع در قاهره توسل به تروریسم اقتصادی را نشانه بن بست در سیاست خارجی دولت ترامپ خواند و عنوان کرد: متحدان منطقه‌ای آمریکا علیه ایران، آب در هاون می‌کوبند و در پروژه شکست سرمایه گذاری...

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در چند رشته توئیت در صفحه توئیترش نوشت: «توسل به رفتارهای فراقانونی، تروریسم اقتصادی و ابزار تحریم، نشانه بن بست در سیاست خارجی دولت آمریکاست. این اقدامات قطعا به ضد خود تبدیل خواهد شد. ترامپ با ترسیم شفاف‌تر چهره دولت آمریکا به عنوان رژیمی هنجار شکن و بدعهد، از اعتبار ملی مردم آمریکا هزینه می‌کند.»

این دفتر خطاب به متحدان منطقه‌ای آمریکا می‌افزاید: « متحدان منطقه‌ای آمریکا علیه ایران، آب در هاون می‌کوبند و در پروژه شکست سرمایه گذاری می‌کنند. تاریخ را فراموش نکنید. به آینده بعد از دوره کوتاه ترامپ و مشاوران افراطی شناخته شده او و نیز به بلندی و قدمت تاریخ ایران، عناصر قدرت ملی آن و قطعی بودن ماندگاری ایران فکر کنید.»

دفتر حفاظت منافع ایران در مصر در پایان خطاب به کشورهای عرب منطقه خاطرنشان می‌کند: «برادران عرب؛ خداوند حکیم ما را همسایه آفریده است. با صاحبنظران خود مشورت کنید. به آینده نزدیک بازگشت خود به سمت ایران فکر کنید. ایران و مقاومت، بخش بزرگی از قدرت سخت و نرم شما هستند، خود را در برابر دشمن واقعی خلع سلاح نکنید.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها