مهلت ارسال آثار به جشنواره حکمت و نیایش تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره حکمت و نیایش تمدید شد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملّی حکمت و نیایش از تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام امیر شمس گفت: این جشنواره که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در قالب جشنواره‌های آیات به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است، با استقبال علاقه مندان رو برو بوده است .

وی افزود: مهلت دریافت آثار 30 فروردین نظر گرفته شده بود که به درخواست هنرمندان، این زمان تا 15 اردیبهشت نیز تمدید شد. این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی در حوزه عترت، تقویت مبانی دینی و بنیان‌های اخلاقی با محوریت نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، حمایت از پژوهشگران، استادان، هنرمندان و فعالان حوزه معارف و مفاهیم عترت طاهره (ع)، جریان‌سازی و رونق بخشی به این نوع آثار پژوهشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شمس ادامه داد: فراخوان جشنواره در بخش‌های پژوهشی‌، هنری و آواها و خوانش ها منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان نامه، رساله، کتاب، ترجمه و تصحیح نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه، شعر و داستان به دبیرخانه، در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره یادآور شد: در بخش هنری، دبیرخانه جشنواره آثار خوشنویسی و پوستر، فیلم‌های داستانی، نماهنگ کوتاه و بلند را دریافت کرده و در بخش آوایی نیز خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه و نیایش‌خوانی صحیفه‌ سجادیه برگزار می‌شود. هیأت داوران جشنواره آثاری را که از سال 90 تاکنون تولید شدند مورد بررسی و ارزیابی خواهد کرد.علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی www.hekmatoniayesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی