با دستگاه برش صنعتی پوشاک بیشتر آشنا شوید


با دستگاه برش صنعتی پوشاک بیشتر آشنا شوید

دستگاه برش صنعتی پوشاک تولیدی های پوشاک نیاز دارند که برای برش صنعتی پوشاک، دوخت آن و تهیه ی طاقه نوشته با دستگاه برش صنعتی پوشاک بیشتر آشنا شوید اولین بار در روچی. پدیدار شد.

امتیاز خود را ثبت کنید

دستگاه برش صنعتی پوشاک

تولیدی های پوشاک نیاز دارند که برای برش صنعتی پوشاک، دوخت آن و تهیه ی طاقه های پارچه، طاقه ها را باز کنند و طبق الگو مورد نظر برش دهند، به دلیل این که انجام این کار به صورت دستی زمان زیادی می گیرد و نیاز است که لبه های پارچه به صورت دقیق و هم اندازه بر هم منطبق شوند و همچنین زمان زیادی برای تنظیم رول و پهن کردن آن نیاز است، برای سرعت بخشیدن به کار امروزه از دستگاهی به نام برش اتوماتیک و طاقه پهن کن استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه برش پارچه

دستگاه برش اتوماتیک پارچه ویژگی هایی دارد که باعث شده است استفاده از آن در صنعت نساجی با استقبال گسترده ای مواجه شود. ویژگی های این دستگاه برش اتوماتیک عبارتند از:

سرعت بالای دستگاه برش در برش پارچه های مختلف، به گونه ای که عملیات طراحی و برشی که قبلا به صورت دستی یک ماه به طول می انجامید الان در دو تا سه روز انجام می شود. دستگاه برش پارچه می تواند با انواع دستگاه هایی که مربوط به برش پارچه می شود کار کند همچنین دستگاه های برشی که با تیغ برش می دهند معایب و مشکلاتی که ممکن است دستگاه های برش لیزری پارچه داشته باشند را ندارند. یکی دیگر از ویژگی های دستگاه برش پارچه صرفه جویی در ضایعات است به گونه ای که می توان گفت پس از یک سال استفاده از این دستگاه معادل قیمت دستگاه در ضایعات صرفه جویی می شود. سایر دستگاه های برش می تواند تا ارتفاع ۸ سانتی متر را برش دهند، در حالی این دستگاه می تواند تا ارتفاع ۱۱ سانتی متر را برش دهد. وزن این دستگاه ۳۴۰۰ کیلوگرم است، ارتفاع برش آن ۱۱۰ میلی متر و همچنین محیط برش آن ۱۸۵۰*۲۲۰۰ میلی متر است. در نهایت این که این دستگاه این امکان را برای تولید کنندگان پوشاک فراهم می کند که همگام با مد روز پیش بروند و تولیدات خود را بروز کنند.

دستگاه برشی که در مورد آن صحبت می کنیم متعلق به شرکت YIN است که در حال حاضر با شرکت پروجکت سرویس ایران همکاری می کند، تا این امکان را برای تولید کنندگان پوشاک ایرانی به وجود آورند که با استفاده از دستگاه برش اتوماتیک پارچه از مزایای استفاده از این دستگاه اتوماتیک بهره ببرند.

با دستگاه برش صنعتی پوشاک بیشتر آشنا شویدمزایای استفاده از دستگاه برش صنعتی پوشاک اتوماتیک

همان طور که گفتیم استفاده از دستگاه برش اتوماتیک مزایایی به همراه دارد که مزایای این دستگاه برش عبارتند از:

به دلیل این که تیغ دستگاه در تمام نواحی پارچه حرکت می کند فضای بین الگوها کاهش پیدا می کند و در نتیجه دور ریز پارچه نیز کاهش پیدا می کند و در نهایت راندمان مصرف پارچه افزایش پیدا می کند. دستگاه برش اتوماتیک YIN نرم افزار جامع و هوشمندی دارد که می تواند الگوها را به صورت اتوماتیک و به گونه ای که دور ریز پارچه کاهش یابد در کنار هم قرار دهد. همچنین دستگاه برش اتوماتیک YIN می تواند بر روی تمام لایه های پارچه ی پهن شدن الگوی مورد نظر را به صورت سریع، یکدست و یکنواخت برش دهد. به دلیل تیغ برش ویژه ای که در این دستگاه وجود دارد تمام عملیات های برشی که روی الگو انجام می شود و از نظر ابعاد و پیچیدگی متفاوت هستند سهولت و سرعت پیدا می کنند. دستگاه برش اتوماتیک YIN در تمام قسمت های پارچه ی پهن شدن برش را به صورت دقیق و یکنواخت انجام می دهد و همین مسئله موجب می شود که کیفیت الگوی برش خورده افزایش پیدا کند و خطای برش نیز کاهش پیدا کند.

مشخصات دستگاه برش اتوماتیک

مشخصات دستگاه برش اتوماتیک YIN عبارتند از:

دارای سیستم الگوی برش و حافظه مجهز به میز برش با اندازه های دلخواه دارای سیستم سوراخ کن جدید دارای امکان برش پارچه تا ارتفاع یازده سانتی متر بعد از وکیوم از دستگاه برش اتوماتیک YIN می توان برای انواع پارچه و چرم استفاده کرد. دارای سیستم مکش و ایجاد خلا منحصربفرد در میان تمام برندها یکی دیگر از مشخصات این دستگاه برش این است که برای برش پارچه های مختلف می توان قدرت وکیوم را تنظیم کرد. این دستگاه می تواند به صورت خودکار بین دستگاه های طاقه پهن کن جا به جا شود. دارای سیستم مدرن تیغ تیز کن، این سیستم باعث می شود که طول تیغ به صورت یکنواخت تیز شود. دارای حداکثر سرعت ۶۰ min/ m دارای سیستم تغذیه همزمان با برش و راندمان بالا عرض پارچه تغذیه شده در این دستگاه ۹۰ تا ۳۰۰ سانتی متر است. به دلیل این که ممکن است تیغ دستگاه در هنگام برش پارچه ها داغ شود و ذوب شود، این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده ی تیغه است. این دستگاه ساخت کشور چین است در نهایت این که، این دستگاه به منظور مواردی همچون پشتیبانی پس از فروش مجهز به سیستم تماس مستقیم با شرکت سازنده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان