تریلر رسمی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Octopath Traveler منتشر شد


پس از رونمایی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Octopath Traveler در هفته‌ی گذشته، اسکوئر انیکس (Square Enix) انتشار این عنوان برروی پلتفرم استیم را تایید کرده است. همچنین حالا شاهد یک تریلر جدید از این نسخه‌ نیز هستیم. با این‌که تریلر مذکور فاقد اطلاعات جدید از ویژگی‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است، اما قطعاً در طی هفته‌های آینده...

تریلر رسمی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Octopath Traveler منتشر شد

پس از رونمایی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Octopath Traveler در هفته‌ی گذشته، اسکوئر انیکس (Square Enix) انتشار این عنوان برروی پلتفرم استیم را تایید کرده است. همچنین حالا شاهد یک تریلر جدید از این نسخه‌ نیز هستیم.

با این‌که تریلر مذکور فاقد اطلاعات جدید از ویژگی‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است، اما قطعاً در طی هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیشتری خواهیم بود. بازی Octoptah Traveler، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی اکوایر (Acquire) و شرکت اسکوئر انیکس، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای مشابه عناوین نقش آفرینی قدیمی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد؛ از سیستم مبارزه‌ی بازی گرفته تا ظاهر و جلوه‌های بصری آن.

بازی‌بازان می‌توانند با انتخاب یکی از هشت شخصیت اصلی که هرکدام ویژگی‌ها و خصوصیات خود را دارند، به ماجراجویی در دنیای مرموز و جذاب بازی بپردازند. با ارائه‌ی هشت منطقه برای اکتشاف، یک سیستم جدید مبارزه‌ی نوبتی، موسیقی بی‌نظیر و جلوه‌های بصری چشم نواز، تجربه‌ی Octopath Traveler به تمام طرفداران نقش آفرینی‌های قدیمی پیشنهاد می‌شود.

شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.


۴۸۰p | دریافت ویدئو ۷۲۰p | دریافت ویدئو

بازی Octoptah Traveler هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ (۷ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر رسمی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Octopath Traveler منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟