خرید بلیط ارزان هواپیما پیک خورشید با ترانسفر رایگان


رسانه کلیک – وب‌سایت پیک خورشید یکی از سامانه های آنلاین جهت تهیه بلیط هواپیما است که قصد دارد از رقبای خود در این بخش، پیشی بگیرد. با ورود عرصه اینترنت و خدمات آنلاین در زندگی امروزه رفع اکثر نیازهای مردمی از طریق فضای مجازی امکان‌پذیر شد؛ به دنبال این پیشرفت بخش عظیمی از خرید […] نوشته خرید بلیط ارزان هواپیما پیک خورشید با ترانسفر رایگان اولین...

رسانه کلیک – وب‌سایت پیک خورشید یکی از سامانه های آنلاین جهت تهیه بلیط هواپیما است که قصد دارد از رقبای خود در این بخش، پیشی بگیرد.

با ورود عرصه اینترنت و خدمات آنلاین در زندگی امروزه رفع اکثر نیازهای مردمی از طریق فضای مجازی امکان‌پذیر شد؛ به دنبال این پیشرفت بخش عظیمی از خرید و تهیه بلیط‌های هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل و تورها از طریق وب‌سایت‌هایی همچون پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360به راحتی ممکن شده است.

با توجه به پیش رو بودن تابستان و افزایش سفرهای تفریحی و گردشگری و یا حتی تجاری، رقابت اصلی و موثر در بین سامانه‌های خدمات آنلاین بلیط است که امکان مقایسه اطلاعات کامل و مفیدی برای کاربران سایت مربوطه در اختیار می‌گذارند.

وبسایت پیک خورشید یکی از سامانه های آنلاین جهت تهیه بلیط هواپیما است که در حال تلاش برای پیشی‌گرفتن از رقبای خود از جمله علی بابا، مستربلیط، سپهر360، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، سیمرغ24، قاصدک24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تو دی، دور و نزدیک و ارائه هر چه بهتر خدمات است.

هدیه‌ای تا فرودگاه

در زمانی که همه رقبا در حال پیشی گرفتن در فروش اینترنتی هستند، پیک خورشید سعی دارد هدیه‌ای ویژه برای رفاه حال مشتریان و خریداران بلیط‌های آنلاین داشته باشد تا قدمی رو به صعود بیشتر باشد.

برای استفاده از این هدیه لازم است مشتری بعد از طی کردن مراحل خرید از وبسایت، شماره تلفن خود را وارد کرده؛ پیک خورشید کد سفر رایگان اسنپ از هر مبدا تا مقصد فرودگاه را برای مسافر ارسال کرده تا بدون نیاز به پرداخت هیچ‌وجهی مسیر مبدا تا فرودگاه را طی کنند.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

پیک خورشید خدمات مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی از آنها خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، بلیط‌های چارتر، رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی است.

این مجموعه با ارتباط مستقیم با مرکز ملی رزرواسیون کشور این فرصت را در اختیار گذاشته تا در کمترین زمان و در کمترین ترافیک خرید اینترنتی نسبت به سایت‌های علی بابا، سپهر 360و مستر بلیط سفری لذت بخش را برای خود انتخاب کنند.

پیک خورشید در پی یک سری قراردادها و تفاهمنامه‌های تضمین شده با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی در داخل و خارج از کشور امکاناتی 24ساعته در اختیار مشتریان قرار داده که می‌توانند نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند و صورتحساب خرید آنلاین بلیط‌های هواپیما، اتوبوس، قطار، بلیط‌های چارتری، تورها و رزرو هتل از طرق درگاه‌های بانکی مطمئن و شناخته شده پرداخت کنند.

شرکت هواپیمایی پیک خورشید برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو و پیشگیری از مشکلات احتمالی مرتبا در حال به‌روزرسانی و ویرایش این سامانه است تا همواره در بالاترین تراز کیفیت در برابر رقبای خود به ویژه سایت‌های علی بابا، مستربلیط وسپهر360 باشد.

کاربر با جستجو در این سامانه می‌تواند ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط‌ها را نسبت به سامانه‌های دیگر تهیه کنند.

این شرکت در آستانه افزایش سفرها و حجم زیاد مسافران علاوه بر سیستم خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را طراحی و در اختیار گذاشته تا کاربران در هر زمانی به راحتی و سادگی بلیط‌های خود را تهیه کنند.

خرید بلیط ارزان هواپیما پیک خورشید با ترانسفر رایگان

این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های منحصر به فردی شامل دسته‌بندی دادها بر مبنای شهرها و کشورها، گروه‌بندی تورها و بلیط‌های لحظه آخری داخلی و خارجی، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد نظر و به روزرسانی خودکار موضوعات است و مسافران باید توجه داشته باشند در حین انجام عملیات خرید و تراکنش‌های بانکی تمامی اطلاعات شخصی آنان کاملا محفوظ شده است.

دلیل انتخاب پیک خورشید

این سامانه تمامی خدمات خود را به صورت طبقه‌بندی و به صورت مجموعه‌ای در اختیار مسافران و کاربران خود قرار می‌دهد.

به روزرسانی لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما، قطار، قیمت رزرو هتل و رزرو تورهای داخلی و خارجی جز ویژگی‌های منحصر به فرد سایت پیک خورشید در میان مشتریان است.

موضوعی که برای خریداران آنلاین بلیط هواپیما قابل اهمیت است ارتباط کاملا امن به درگاه‌های پرداخت الکترونیکی پشتیبانی 24ساعته کارمندان و پرسنل این شرکت، قابلیت کنسل کردن اینترنتی بلیط و پیگیری خرید بلیط‌های گرفته شده است.

پیک خورشید سعی می‌کند با نشان دادن بهترین گزینه‌ها در عرصه فروش اینترنی بلیط سفری لذت‌بخش و دلپذیر را در داخل و خارج از کشور به همراه مسافران تجربه کند.

خرید بلیط هواپیما، ارزان، آسان در کمترین زمان

سال‌های اخیر مراجعه‌کنندگان برای خرید بلیط از شرکت‌های هواپیمایی زمان و هزینه‌های زیادی را از دست می‌دانند ولی با شروع کار شرکت‌هایی مثل پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر360 که فروش بلیط هواپیما را در دامنه اینترنت و اپلیکیشن موبایل ارائه دانند باعث ایجاد تغییرات کارامد در این بازار شد که سامانه پیک خورشید قابلیت دسترسی به بیش از نهصد پرواز را در 70کشور مختلف فراهم کرده که این امر امکان سفرهای ارزان و آسان‌تری برای گردشگران به تمامی نقاط کشور به وجود آورد به گونه‌ای که بتوان هزینه بلیط هواپیما، چارتر، برنامه پروازهای داخلی و خارجی را بدون هیچ دغدغه‌ای مشاهده و بدون هیچ دغدغه‌ای مشاهده و به صورت غیر حضوری و ریالی بپردازند.

سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید امکان خرید بلیط به همراه هتل را طبق سلیقه و نیاز خود مشتری فراهم کرده است.

سایت پیک خورشید با ارزشی که برای مشتریان خود قائل است در نظرگرفته کاربران بدون از دست دادن زمان و مبالغ زیاد، در حداقل زمان خود به تهیه و خرید بلیط هواپیما، قطار و دیگر وسایل حمل‌ونقل و رزرو هتل و تور بپردازند.

برای استفاده از این مزیت، کاربر همانند سایت‌های مشابه چون علی بابا، مستربلیط و سپهر360 مقصد را تائید و سامانه بعد از نشان دادن جدولی از بلیط‌های موجود اطلاعات و قیمت پرواز را نمایش می‌دهد که این اطلاعات شامل قیمت، خطوط هوایی ارائه دهنده پرواز (ایرلاین)، زمان پرواز و… است.

زمانی که کاربر، زمان رفت و برگشت خود را انتخاب کرد می‌تواند با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب مبلغ بلیط را الکترونیکی پرداخت کند.

بدین ترتیب مسافر، در کمترین زمان و با ارزان‌ترین قیمت می‌تواند بلیط هواپیما را به صورت آنلاین تهیه کند.

رتبه بندی قیمت بلیط هواپیما

امکان پرواز ارزان قیمت اما طولانی‌تر را پیک خورشید برای مشتریان در سایت فروش بلیط در نظر گرفته است. مسافر باید دو یا چند مقصدی بودن سفر خود را مشخص کند تا لیست قیمت بلیط‌های موجود تهیه شود و قیمت‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کنند در این روش مسافران خوش اقبال می‌توانند مناسب‌ترین قیمت‌ها را در پروازهای داخلی و خارجی هدیه بگیرند.

کاربران باید مبدا و مقصد سفر خود را در سامانه پیک خورشید مشخص کرده و تنظیمات قیمت را به صورت صعودی تنظیم کرده؛ در این صورت ارزان‌ترین بلیط‌ها در صدر جدول قرار می‌گیرند و در انتهای فهرست، پروازهای گران قیمت‌تر و امکانات بیشتر نمایش داده می‌شود.

بلیط لحظه آخری

موجود بودن آخرین و جدیدترین بلیط‌های لحظه آخری در این شرکت نسبت به دیگر سامانه‌ها همچون الی‌گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360، سامتیک، تیکبان، فلای تو دی، دور و نزدیک به دلیل وجود قرارداد و تفاهمنامه‌های گسترده با دیگر شرکت‌های هواپیماییی است که به منظور دسترسی هرچه آسان‌تر این مزیت، خریداران باید عضو سامانه اخبار نامه آژانس پیک خورشید شده، ایمیل یا شماره همراه خود را ثبت کرده و از پروازهای قیمت مناسب، چارتری و پروازهایی که هنوز ظرفیت فروش را دارند به طور روزانه مطلع شوند.

از دیگر مزایای فروش آنلاین و الکترونیکی بلیط هواپیما می‌توان به موارد فوق اشاره کرد:

– خرید بلیط‌های داخلی به اقصی نقاط ایران: شیراز، مشهد، تهران، اهواز و…

– خرید بلیط‌های خارجی به کشورهای دلخواه: آنکارا، آنتالیا، دبی، بانکوک، پکن، ونکورو و…

– ارائه نازل‌ترین قیمت‌ها

– امکان خرید از 900 ایرلاین متفاوت از جمله: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایرفرانس، هواپیمایی کی ال ام. و …

– امکان خرید از سرویس‌های متفاوت همراه با بلیط: ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی و…

همکاری و پیشرفت اقتصادی آژانس‌های هواپیمایی

شرکت هواپیمایی پیک خورشید در راستای ارتقا سطح کیفی امکانات گردشگری و مسافرتی در تمامی نقاط ایران و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده در همین سفر و حتی قبل و بعد از آن در عرضه خدمات آنلاین از شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری معتبر و پرسابقه حمایت‌های لازم را به عمل آورده که در این زمینه به عنوان یکی از برترین و با سابقه‌ترین‌های شرکت‌های هواپیمایی شناخته شده است.

خرید بلیط ارزان هواپیما پیک خورشید با ترانسفر رایگان

امروزه بیش از هزاران آژانس در تهران و شهرستان‌ها وجود دارد که انواع خدمات مسافرتی و سرویس‌ها را به صورت آنلاین از طریق پرسنل کارآمد به مشتریان ارائه می‌دهند.

همچنان برخی از شرکت‌ها ثبت قرارداد و رزرواسیون هتل و امور حسابرسی را به همان شیوه‌های قدیمی انجام می‌دهند این در حالی است که آژانس مسافرتی پیک خورشید در راستای رفاه هر چه بیشتر و جلب رضایت مسافران گامی موثر در افتتاح سایت رزرواسیون آنلاین برداشته است.

راهنمای خرید بلیط

جستجوی بلیط مورد نظر

کاربر ابتدا در لاین سرچ بلیط مورد نظر تعداد و مشخصات مسافران را وارد و سپس باید جستجو را تایید کند.

انتخاب و رزرو بلیط هواپیما

این امکان برای کاربر وجود دارد که با مورد قیاس قرار دادن، ارزان‌ترین بلیط را از لحاظ مبلغ و تاریخ در کسری از زمان انتخاب کند.

خرید بلیط داخلی و خارجی

پیک خورشید نهایت تلاش خود را می‌کند تا علاوه بر بهبود بخشدن کیفیت خدمات و سرویس‌ها در بین رقیب‌هایی مثل علی بابا ،مستر بلیط و سپهر 360در فروش الکترونیکی سفری لذت‌بخش را به کاربران عرضه کند.

عوامل حرفه‌ای شرکت پیک خورشید از طریق بزرگترین سامانه رزرواسیون آنلاین توانسته‌اند بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی در فهرست بلیط‌ها عرضه کند.

پیک خورشید دامنه‌ای وسیع برای قیاس قیمت بلیط‌های پرواز داخلی و خارجی برای مسافران گردآوری کرده تا بتوانند به صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشند.

بلیط‌های چارتری داخلی و خارجی

علاوه بر بلیط‌های اینترنتی، پروازهای داخلی پیک خورشید امکان تهیه بلیط چارتری پرواز برای کشورهایی مانند استانبول، آنتالیا، شانگهای، کوش آداسی، بانکوک، مسکو، پکن،کوالالامپور و … فراهم کرده تا مشتریان ارزان‌ترین آنهارا خریداری کنند.

در هر مکان و زمانی مسافران می‌توانند از خدمات و سرویس‌های مسافرتی آنلاین پیک خورشید استفاده کنند. سایت آنلاین پیک خورشید در 24ساعت از شبانه‌روز به همکاری و پشتیبانی تیم کاری تهیه بلیط‌های ارزان قیمت، چارتر، لحظه آخری، رزرو و هتل و تورهای داخلی و خارجی و مسافرتی را به همراه به یادماندنی‌ترین تجربه‌ها فراهم کرده است.

شرکت هواپیمایی پیک خورشید در تلاش است نیروهای انسانی خود را در ساختن شبکه‌های ارتباطی مدرن و پیشرفته، یافتن مشکلات و حل آنها برای رفع کاستی‌ها و کمبودهای ارتباطی هر چه بهتر با مراجعه‌کننده تقویت کند.

عرضه والاترین خدمات به مراجعه کنندگان و جویای سفرها و محکم کردن جایگاه خود در بین موسسات فعال همچون الی گشت، علی بابا، مستر بلیط و سپهر360 در بازار آنلاین بلیط هواپیما از اولویت‌های این شرکت محسوب می‌شود تا از نامی معتبر و تیمی حرفه‌ای و مجرب از آن به خوبی یاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها