اتمام موجودی گوشی‌ های سری هواوی P30 در کمتر از 10 ثانیه!


رسانه کلیک – گوشی‌های سری هواوی P30 فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند. انتظار می‌رود این فروش بالا، باعث بهبود موقعیت هواوی در بازار شود. در هفته اخیر هواوی پیش‌فروش اینترنتی گوشی‌های هوشمند هواوی P30 و هواوی P30 پرو را آغاز کرد و همه‌ دستگاه‌های موجود از این گوشی در مدت 10 ثانیه به فروش […] نوشته اتمام موجودی گوشی‌ های سری هواوی P30 در کمتر...

رسانه کلیک – گوشی‌های سری هواوی P30 فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند. انتظار می‌رود این فروش بالا، باعث بهبود موقعیت هواوی در بازار شود.

در هفته اخیر هواوی پیش‌فروش اینترنتی گوشی‌های هوشمند هواوی P30 و هواوی P30 پرو را آغاز کرد و همه‌ دستگاه‌های موجود از این گوشی در مدت ۱۰ ثانیه به فروش رسید تا بدین ترتیب هواوی بتواند از محل پیش‌فروش این گوشی‌ها ۲۰۰ میلیون یوآن چین (معادل ۲۹.۸ میلیون دلار) به دست آورد. تخمین زده می‌شود هواوی در این مرحله از فروش هواوی P30 و هواوی P30 پرو، چیزی بین ۳۰ هزار الی ۵۰ هزار دستگاه از این گوشی‌های هوشمند را پیش‌فروش کرده باشد.

در این فروش برق‌آسا، هواوی تعداد مشخصی از گوشی های خود را برای فروش یا پیش‌فروش عرضه کرد. خریدارانی هم که قبلا برای پیش‌خرید این محصول ثبت نام کرده باشند، می‌توانند در زمان عرضه برای خرید محصول مورد نظرشان اقدام کنند.

اتمام موجودی گوشی‌ های سری هواوی P30 در کمتر از 10 ثانیه!

قابلیت‌های فنی هواوی P30 و هواوی P30 پرو

گوشی هوشمند هواوی P30 نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع AMOLED و با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل است. تراشه Kirin 980 قدرت این گوشی هوشمند را تامین می کند. این گوشی از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد. این دوربین دارای سنسورهای 40، 16 و 8 مگاپیکسلی است. تصاویر سلفی کاربران توسط یک سنسور 32 مگاپیکسلی ثبت می شود. ظرفیت باتری این گوشی ۳۶۵۰ میلی‌ آمپرساعتی است.

هواوی P30 پرو از نمایشگری ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد که از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل است. این گوشی هم به تراشه اختصاصی کایرین 980 هواوی مجهز شده و عملیات‌های خود را با رم ۸ گیگابایتی انجام می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی در نسخه پایه این گوشی به ۱۲۸ گیگابایت می‌رسد و مشتریان می‌توانند نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی را نیز سفارش دهند.

روی پنل پشتی هواوی P30 پرو شاهد حضور دوربین اصلی چهارگانه هستیم. این بخش از دستگاه، سنسورهای 40، 16 و 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF را میزبانی می کند. وظیفه حسگر ToF این است که سرعت بازتاب نور اینفرارد پس از برخورد به سوژه عکس را اندازه‌گیری کند تا در هنگام عکاسی، فاصله گوشی تا سوژه عکس به دقت تعیین شود. از این حسگر برای تصاویر سه‌بعدی، ایجاد جلوه بوکه با کیفیت بالا و جلوه‌های واقعیت افزوده یا AR استفاده می‌شود.

کیفیت دوربین سلفی هواوی P30 پرو ۳۲ مگاپیکسل است. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. کاربران به علت پشتیبانی این دستگاه از شارژ سریع 40 واتی، می‌توانند طی ۳۰ دقیقه، میزان شارژ باتری آن را از صفر درصد به ۷۰ درصد برسانند.

گوشی‌های هواوی P30 می‌توانند هواوی را از سامسونگ و اپل جلو بیندازد؟

سال گذشته شرکت هواوی توانست برای نخستین بار بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود را به فروش برساند و این شرکت مصمم است در این رده‌بندی جای سامسونگ به عنوان برند اول را بگیرد. این موضوع به معنای آن است که هواوی به دنبال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان است. ممکن است رسیدن به این جایگاه تا سال ۲۰۲۰ طول بکشد.

علاوه بر این‌ موضوع که شرکت هواوی سال گذشته در بخش گوشی‌های هوشمند فروش بالاتری از اپل را تجربه کرد، این شرکت بزرگ‌ترین تامین‌کننده تجهیزات شبکه در جهان نیز به شمار می‌آید.

انتظار می‌رود با عرضه موفق گوشی‌های سری هواوی پی 30، این شرکت بتواند رشد مناسبی در سال جاری در قیاس با رقبای خود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند