انتقاد سرمربی الغرافه از طارمی و هم پستی هایش!


خوزه مورسیا سرمربی الشحانیه گفت که تیمش شایسته برد سه بر یک برابر الغرافه بوده است. نوشته انتقاد سرمربی الغرافه از طارمی و هم پستی هایش! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد سرمربی الغرافه از طارمی و هم پستی هایش!

نارضایتی مربی الغرافه از خط حمله تیمش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۷
انتقاد سرمربی الغرافه از طارمی و هم پستی هایش!

خوزه مورسیا سرمربی الشحانیه گفت که تیمش شایسته برد سه بر یک برابر الغرافه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر دو تیم الشحانیه و الغرافه که از رامین رضائیان و مهدی طارمی دو ملی پوش ایرانی استفاده می کنند به مصاف هم رفتند. در این بازی که با نتیجه سه بر یک به نفع الشحانیه به پایان رسید رامین رضائیان دو گل برای تیمش زد و در آن سو مهدی طارمی علاوه بر ضربه پنالتی که از دست داد ، تک گل تیمش را هم به ثمر رساند.

خوزه مورسیا سرمربی الشحانیه بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت که به عملکرد تیم خودش افتخار می کند و از اینکه تیم فصل را در رتبه هفتم به پایان رسانده است راضی است.

مربی اسپانیایی گفت که در این بازی از اشتباهات الغرافه استفاده کرده و اجازه ندادند تا آن ها سازماندهی شان را حفظ و بتوانند توپ را به گردش در بیاورند.

او تاکید کرد که این تیم برای اولین بار در لیگ ستارگان به لیگ پایین تر سقوط نکرد و این موضوعی است که با تلاش بازیکنان و تمرینات زیاد به دست آمده است

در طرف مقابل مربی فرانسوی الغرافه کریستین ژورکوف گفت:

” این بازی تکرار سناریوی تلخ بازی با الخور بود.”.

او گفت که تیمش در این بازی فرصت های زیادی داشت اما داشتن فرصت زیاد به تنهایی برای پیروزی کافی نیست. او همچنین اضافه کرد:

” الغرافه در این دوبازی برابر دو تیم تدافعی عملکرد خوبی نداشت در حالی که مقابل تیم های قدرتمند لیگ بازی های خوبی انجام داد.”

مربی فرانسوی تاکید کرد که تیمش در این فصل فاقد قدرت تمام کنندگی در بخش تهاجمی اش بوده است در حالی که الشحانیه از دو فرصتی که در نیم ساعت اول داشت به خوبی استفاده کرد. او اضافه کرد که الغرافه از نظر تیمی بازی خوبی انجام داد اما در خط حمله نتوانست فرصت هایش را تبدیل به گل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)