معرفی ونیوشا e30 الکتریکی در نمایشگاه شانگهای


معرفی ونیوشا e30 الکتریکی در نمایشگاه شانگهای

برند ونیوشای دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی شانگهای که تا چند روز دیگر آغاز بکار می‌کند خودرویی الکتریکی و جدید را معرفی خواهد کرد. البته حقیقت این است که ما در ابتدا انتظار داشتیم این خودروی جدید با برند رنو و نام K-ZE معرفی شود. هرچند، این خودروی الکتریکی مبتنی بر مدل کوئید که نام... The post معرفی ونیوشا e30 الکتریکی در نمایشگاه شانگهای...

برند ونیوشای دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی شانگهای که تا چند روز دیگر آغاز بکار می‌کند خودرویی الکتریکی و جدید را معرفی خواهد کرد.

معرفی ونیوشا e30 الکتریکی در نمایشگاه شانگهای
البته حقیقت این است که ما در ابتدا انتظار داشتیم این خودروی جدید با برند رنو و نام K-ZE معرفی شود. هرچند، این خودروی الکتریکی مبتنی بر مدل کوئید که نام e30 را به خود گرفته پیش از همزاد فرانسوی‌اش معرفی شده است.

معرفی ونیوشا e30 الکتریکی در نمایشگاه شانگهای
این خودروساز چینی قبلاً خودرویی با نام e30 در سبد محصولات خود داشته که در واقع آن هم نسخه‌ی ریبج شده از نسل قبلی نیسان لیف محسوب می‌شد. البته به نظر می‌رسد این خودرو در نسل دوم خود از رنو کوئید به عنوان پایه و اساس شکل‌گیری استفاده کرده و در تنها تصویر منتشر شده تا به اینجا می‌توان گفت e30 دقیقاً مشابه کراس اوور کوچک رنوست.

تنها تغییرات قابل‌توجه این خودرو در مقایسه با کوئید استاندارد به نمای جلوی متشکل از جلوپنجره، سپر جلوی متفاوت و چراغ‌های بازطراحی شده مربوط می‌شود. این کراس اوور الکتریکی همچنین از عناصر آبی رنگ در سپر و رکاب‌ها برخوردار است.

E30 شاید پیش‌نمایشی از طراحی رنو K-ZE باشد که آن هم در شانگهای معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا مدل فرانسوی از نمای جلوی متمایزی برخوردار خواهد بود یا نه. هر دو خودروی موردبحث بر پایه‌ی پلتفرم CMF-A رنو-نیسان شکل گرفته‌اند و می‌توانند برد حدود 250 کیلومتری داشته باشند.

ونیوشا جدای از e30 الکتریکی یک شاسی‌بلند مفهومی را نیز به همراه دو خودروی تولیدی دیگر با نام‌های T60 و D60 الکتریکی معرفی خواهد کرد. این برند در سال 2010 و به عنوان جوینت ونچر بین دانگ فنگ و نیسان تأسیس شد. ونیوشا در فوریه سال 2017 به یک کمپانی مستقل تبدیل شد هرچند تأثیر زیاد رنو-نیسان روی آن مشهود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...