327 محکوم متواری به مرجع قضایی سپرده شدند


327 محکوم متواری به مرجع قضایی سپرده شدند

بیرجند - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از وقوع جرایم سال گذشته 327 نفر از محکومین متواری دستگیر و برای اجرای حکم به مراجع قضایی سپرده شدند.

به گزارش روز یکشنبه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسیان جنوبی حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا افزود: یکی از اقدامات دستگاه قضایی که در کنار سایر اقداماتش، امنیت و آرامش را برای مردم و آحاد شهروندان جامعه به همراه می آورد دستگیری متهمان تحت تعقیب، متواری و دستگیر نشده است.
وی گفت: یکی از فعالیت های موثر برای افزایش احساس امنیت به جامعه، برخورد سریع و قاطع با مرتکبین جرایم است به نحوی که مجرمین بالقوه و حتی عموم شهروندان به این باور برسند که مجرم قطعا دستگیر و مجازات خواهدشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: به همین منظور در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، طرح جمع آوری و دستگیری محکومین متواری از سال گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده که این طرح در استان با محوریت و برنامه ریزی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اجرا می شود.
وی اضافه کرد: این طرح با همکاری دادستان مرکز استان، دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان ها و نیز به کارگیری و استفاده از ظرفیت ضابطین دادگستری (اعم از ضابطین عام و خاص) بخصوص فرماندهی انتظامی در استان اجرایی شده است.
وحدانی نیا گفت: این طرح با قدرت و در سراسر استان تا رسیدن به نتایج مدنظر ادامه خواهد داشت و از شهروندان گرامی درخواست می شود برای اجرای هرچه بهتر این طرح با مراجع انتظامی و امنیتی همکاری داشته باشند.
3215*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟