بال جلوی غیر قانونی مرسدس و ردبول برای گرندپری چین


فرمول یک ایران – پس از دور زدن قوانین 2019 توسط مرسدس و ردبول، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به آن ها دستور داد که طراحی بال جلوی خود را برای ادامه ی گرندپری چین تغییر دهند. در روز پنج شنبه شاهد طراحی جدیدی از بال جلوی مرسدس بودیم که انتهای کناری این بال، توجه بسیاری از خبرنگاران و حتی نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی را جلب کرد و همین باعث شد...

فرمول یک ایران – پس از دور زدن قوانین 2019 توسط مرسدس و ردبول، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به آن ها دستور داد که طراحی بال جلوی خود را برای ادامه ی گرندپری چین تغییر دهند.

در روز پنج شنبه شاهد طراحی جدیدی از بال جلوی مرسدس بودیم که انتهای کناری این بال، توجه بسیاری از خبرنگاران و حتی نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی را جلب کرد و همین باعث شد تا نیکولاس تامبازیس، مدیر فنی فیا این باله را تحت بررسی قرار دهد.

پس از بررسی های انجام شده، فیا با هدف کاهش هرگونه استفاده غیرمجاز از نقاط مبهم قوانین، از هر دو تیم مرسدس و ردبول قبل از شروع تمرین اول گرندپری چین خواست که صفحه انتهایی بال جلوی خود را اصلاح کنند.

بال جلوی غیر قانونی مرسدس و ردبول برای گرندپری چینبال جلوی غیر قانونی مرسدس و ردبول برای گرندپری چین والتری بوتاس و پیر گسلی – چین 2019

در هر حال مرسدس و ردبول در تلاش اند که خود را با شرایط بال جلوی قدیمی خودرو وفق دهند و این موضوع کمترین تاثیر را بر روی تعیین خط شنبه چین داشته باشد. بسیاری نیز معتقدند که ویلیامز نیز چنین طرحی را داشته است اما این طرح به دلیل جلوگیری از پنچر شدن لاستیک های رانندگان در رقابت ها، در نهایت ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بدانید؛ خوب ها و بدهای بال جلوی فراری SF90

تغییرات قوانین 2019، ساده تر شدن بال جلوی خودرو ها را در پی داشت تا شاهد نزدیک تر شدن رقابت ها و سبقت گیری بیشتر باشیم اما هنوز هم تیم ها سعی دارند از کوچیک ترین خلع های قوانین برای بهره وری بیشتر بال جلو استفاده کنند.

پس از انجام تغییرات، تیم مرسدس تاییده لازم را برای شرکت در تمرینات روز جمعه دریافت کرد و والتری بوتاس، راننده ی این تیم با ثبت زمان 1:33.330 در رده نخست روز ابتدایی گرندپری چین قرار گرفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022