آفرود جالب با تسلا مدل X!


آفرود جالب با تسلا مدل X!

شاسی بلندها و کراس اوورها شاید حرف اول را در بازار کنونی بزنند اما خریداران بسیار کمی با این خودروها به زمین‌های گلی و اصطلاحاً آفرود خواهند رفت. خوشبختانه چند نفر اهل جمهوری چک با شاسی‌بلندی مدرن به آفرود رفته‌اند. نام این شاسی‌بلند تسلا مدل X است! از آنجایی که تسلا مدل X به عنوان... The post آفرود جالب با تسلا مدل X! appeared first on مجله...

شاسی بلندها و کراس اوورها شاید حرف اول را در بازار کنونی بزنند اما خریداران بسیار کمی با این خودروها به زمین‌های گلی و اصطلاحاً آفرود خواهند رفت. خوشبختانه چند نفر اهل جمهوری چک با شاسی‌بلندی مدرن به آفرود رفته‌اند. نام این شاسی‌بلند تسلا مدل X است!

آفرود جالب با تسلا مدل X!
از آنجایی که تسلا مدل X به عنوان یک شاسی‌بلند فروخته می‌شود بنابراین باید بتواند در شرایط خارج از جاده‌ای هم توانایی‌های خود را نشان دهد اما ما به ندرت ویدئوهایی از این خودرو در مسیرهایی غیر از آسفالت و مسابقات درگ دیده‌ایم.

آفرود جالب با تسلا مدل X!
با توجه به ویدئوی منتشر شده می‌توان گفت مدل X با چالشی واقعی در عبور از گل و لای و زمین‌های ناهموار روبرو شده است. در برخی موارد تسلا به گیر کردن در گل نزدیک می‌شود اما راننده با مهارت خود از موانع رد می‌شود. قطعاً آفرود با این خودرو خیلی سخت به نظر نمی‌رسد چراکه مدل X خودرویی چهار چرخ محرک است اما خب هنوز هم حضور این خودرو در زمین‌های گلی و کثیف جالب به نظر می‌رسد.

آفرود جالب با تسلا مدل X!
برای افرادی که به آفرود کردن با تسلا مدل X خود فکر می‌کنند باید گفت ارتفاع این خودرو از سطح زمین قطعاً آن را در برخی زمین‌ها و موانع با مشکل مواجه خواهد کرد. شاید تسلا مدل X بتواند در بحث شتاب و مسابقه اکثر شاسی بلندها را شکست دهد اما در مسیرهای خارج از جاده اوضاع کاملاً متفاوت خواهد بود.

آفرود جالب با تسلا مدل X!
با این وجود ما از مالک این خودرو برای نشان دادن توانایی‌های مدل X در زمین‌های ناهموار تشکر می‌کنیم. شکنجه‌ی چنین خودروی گران‌قیمت و جذابی در شرایط بد آب و هوایی یک روح شجاع می‌طلبد!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟